nożyce do żywopłotu

1. Data: 2014-09-09 13:56:28

Temat: nożyce do żywopłotu
Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

polećcie jakieś nożyce do żywopłotu - czego używacie?
Mam jedną stronę z pęcheznicy (60m) drugą z buka (60m).

Wszystko na razie małe - max 50cm nad ziemią.

Recznie mi się nie chce jechać.

Chciałbym kupić elektryczne np. STIGE.
Budżet do 400zł ale im taniej tym lepiej.

W sumie za ta kase już sa najtańsze spalinowe no ale nie wiem.

Słyszałem też pozytywne opinie o GRIZZLY (czy jakoś tak) - cena na plus bo kosztują
1xx zł.

Jakich używacie u siebie?

2. Data: 2014-09-09 14:15:54

Temat: Re: nożyce do żywopłotu
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 września 2014 13:56:28 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
> Jakich używacie u siebie?
Bodajże florabest z Lidla. Cena chyba poniżej 200zł. Mam ok 30mb berberysa i z 60mb
ałyczy. Trzeci sezon już dają radę.

3. Data: 2014-09-09 17:30:02

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> Bodajże florabest z Lidla. Cena chyba poniżej 200zł. Mam ok 30mb
> berberysa i z 60mb ałyczy. Trzeci sezon już dają radę.

Hejka. Tak, elektryczne nożyce do cięcia żywopłotu 600W firmy Florabest.
Ostatnio kupiłem w Lidlu w promocji za 149 zł.
Pozdrawiam okazyjnie Ja...cki

4. Data: 2014-09-09 18:55:25

Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bodajże florabest z Lidla.cki

wiem, wiem - miałem je na oku ale zanim wybrałem się do Lidla
już nie było ani sztuki (odwiedzałem ze 4 sklepy)

uciu

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Jaka to roslina