o czym marza faceci...

1. Data: 2003-11-20 15:11:07

Temat: o czym marza faceci...
Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski:
> Kobieta zachowująca się w łóżku jak dziwka to dar boży :-))

A sa takie? ;D

Czarek

1. Data: 2003-11-20 15:25:01

Temat: Re: o czym marza faceci...
Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> A sa takie? ;D

Z perspektywy własnych doświadczeń, powiem że jedna jest napewno ... może
ktoś coś dorzuci do statystyki ? :-)

Pzdr.
P.D.

1. Data: 2003-11-20 22:56:09

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski:
> Z perspektywy własnych doświadczeń, powiem że jedna jest napewno ...
> może ktoś coś dorzuci do statystyki ? :-)

Wow! :))

Ciekawe jakich facetow takie wybieraja? ;)

Czarek

1. Data: 2003-11-21 08:10:47

Od: "Verdorn" <v...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój kolega kiedyś tak powiedział:
> " moim marzeniem jest mieć taką żonę,
> która w dzień jest znakomitą gospodynią i matką
> a w nocy dziwką"
> Jak myślicie...
> co miał na myśli :-)))
> Edyta

No przecież nie to, że nocą wyjdzie na ulicę. :)

Verdorn.

1. Data: 2003-11-21 08:12:43

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-21 08:18:08

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Verdorn" <v...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> No przecież nie to, że nocą wyjdzie na ulicę. :)
>
> Verdorn.

A błąd nie o to mu chodziło:-))
Edyta

1. Data: 2003-11-21 08:23:52

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mój kolega kiedyś tak powiedział:
> " moim marzeniem jest mieć taką żonę,
> która w dzień jest znakomitą gospodynią i matką
> [...]

Twój kolega (o ile istnieje :) ) nie był oryginalny. To Broniarek powiedział,
że jego ideałem kobiety jest dama w towarzystwie i k***wa w łóżku (możliwe, że
ktoś przed nim jeszcze). Wyrażał zapewne swój pogląd o damsko-męskich
relacjach. Mimo, iż się z tym nie zgadzam to jednak Z.B. pogląd swój
przemyślał. Sprawa kolejna to to, że w kwestii seksu i seksualności mamy do
czynienia z ogromną różnorodnością i koniecznością wzajemnego dopasowania się
(zrozumienia), czego wiele osób zdaje się nie dostrzegać (nie trzeba mówić co z
tego wynika).

silvio

1. Data: 2003-11-21 08:35:29

Od: "Verdorn" <v...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A błąd nie o to mu chodziło:-))
> Edyta

To jeśli mogę prosić, zdradź mi tą tajemnicę.

Verdorn.

1. Data: 2003-11-21 08:36:48

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> (zrozumienia), czego wiele osób zdaje się nie dostrzegać (nie trzeba mówić

Mój kolega istnieje.
Może nie był oryginalny, ale powiedział
moim zdaniem, bardzo ważną dla siebie rzecz.
Ja też zawsze chciałam mieć
W dzień czułego, pracowitego męża i dobrego ojca
a w nocy " ogiera"
może mnie nie zrozumiesz...
Ale tak chciałam
Edyta

1. Data: 2003-11-21 08:37:13

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio_manuel:
> [...]
> wzajemnego dopasowania się (zrozumienia), czego wiele osób
> zdaje się nie dostrzegać (nie trzeba mówić co z tego wynika).

Co z tego wynika?

Czarek

a jesli chodzi o rekomendacje do WP
Praca a zdrowie... pomocy...