o kosiarkach

1. Data: 2002-06-15 09:36:52

Temat: o kosiarkach
Od: "Lusia" <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, jest dzilaka ale bez pradu, wiec kosiarka elektryczna odpada.
Kosa tez ze wzgledu na brak umiejetnosci poslugiawania sie. Jak skosic
trawe, czy sa kosiarki na akumulator??
Czy mozna gdzies w Lodzi taka wyporzyczyc?
pozdrawiam,
Lusia

2. Data: 2002-06-15 10:44:32

Temat: Re: o kosiarkach
Od: "AnkaS" <i...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lusia <L...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aef1bm$rgg$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
> trawe, czy sa kosiarki na akumulator??
> Czy mozna gdzies w Lodzi taka wyporzyczyc?

Na akumulator nie wiem, ale na pewno sa kosiarki spalinowe
zarówno na kółkach jak i tzw."kosy".
Sa to rzeczy dosyć drogie powyzej 1tys PLN.
W Warszawie mozna wypozyczyc w sklepie Agromy
w Lodzi nie wiem

Pozdrawiam Anka
--
--------------------------Z motyką na słońce----------------------
poprawny adres stona-at-fuw.edu.pl

3. Data: 2002-06-15 10:47:07

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trawe, czy sa kosiarki na akumulator??
> Czy mozna gdzies w Lodzi taka wyporzyczyc?

A nie lepsza ręczna bębnowa?
Koszt to sto kilkadziesiąt złotych, tylko kup z koszem.
Jak ktoś potrafi (znaczy się chce) to i 1000 mkw w jeden dzień obleci. I
kosi taka nawet 15 cm trawę, trochę trudniej ale i to na dwa razy da się
zrobic.
:-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

4. Data: 2002-06-15 12:55:30

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak ktoś potrafi (znaczy się chce) to i 1000 mkw w jeden dzień obleci. I
> kosi taka nawet 15 cm trawę, trochę trudniej ale i to na dwa razy da się

Miałem kiedyś taką - Gardeny i nie polecam - to nieporozumienie . Szybko się
tępi , wyższą trawę kładzie zamiast kosić . W rezultacie poszła na złom.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

5. Data: 2002-06-15 22:10:18

Od: "JJ" <n...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lusia" <L...@g...pl> napisał w wiadomości
/.../
czy sa kosiarki na akumulator??
/.../
Są, ale b. drogie. Praca rewelacyjna, ale akumulatory szybko padają i są
drogie. Chyba zostanie Ci spalinowa. Zajrzyj na www.husqvarna.com.pl
Naj

6. Data: 2002-06-15 22:53:03

Od: mm01 <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JJ napisał:
> [...]
> czy sa kosiarki na akumulator??
> /.../
> Są, ale b. drogie. Praca rewelacyjna, ale akumulatory szybko padają i są

zdecydowanie polecam tą firme, zwlaszcza typ kosiarek z tzw. bio-clipem
- to tzw. koszenie bez kosza, trawa jest specjalną wkładka wrzucana nad
nóż i rozdrabniana na male kawaleczki, co w konsekwencji sluzy jako nawóz

mm01

7. Data: 2002-06-16 04:45:49

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"JJ" <n...@a...com.pl> wrote in message news:aegdc8$rcc$1@news.onet.pl...

> czy sa kosiarki na akumulator??
> /.../
> Są, ale b. drogie. Praca rewelacyjna, ale akumulatory szybko padają i są
> drogie. Chyba zostanie Ci spalinowa. Zajrzyj na www.husqvarna.com.pl

Tutaj (w USA) kosiarki alumulatorowe sa srednio tak samo drogie (tanie?) jak
spalinowe, tyle, ze rozpietosc cen kosiarek spalinowych jest wieksza.
Ja nie lubie kosiarek spalinowych - wdychanie spalin to dla mnie zadna atrakcja.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2002-06-17 11:31:30

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałem kiedyś taką - Gardeny i nie polecam - to nieporozumienie . Szybko
się
> tępi , wyższą trawę kładzie zamiast kosić . W rezultacie poszła na złom.

Moja "no name" do dzisiaj po 10 latach jest ostra jak brzytwa.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

9. Data: 2002-06-17 15:37:30

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy sa kosiarki na akumulator??
> /.../
> Są, ale b. drogie. Praca rewelacyjna, ale akumulatory szybko padają i są

tak sobie przegladalem strone husqvarny i doszedlem do wniosku, ze kiepskich
inzynierow ma ta firma
bo:
bioclip to wiekszosc kosiarek ma, ja w swojej poprawilem ten caly bioclip
(trawa jest jeszcze dodatkowo rozdrabniana, pod wplywem uniesienia jej przez
odpowiednio sprofilowany noz)
duoclip to zbiornik na trawe
trioclip to "odpowiedni" tylny wyrzut trawy

ja swoja kosiarke (mega) do trawy kupilem 3 lata temu
posiada tylny wylot scietej trawy, koszyk i cos ala bioclip, ktory
poprawilem

tylny wylot jest lepszy od bocznego bo trawa nie jest rozrzucana po calym
trawniku
w klapce od wylotu wywiercilem otwor, do ktorego przymocowalem drut
przytrzymujacy
klapke

zyga

--
Zygmunt M. Zarzecki
emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

10. Data: 2002-06-18 11:43:20

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisal:A nie lepsza ręczna bębnowa?

> [...]
> Jak ktoś potrafi (znaczy się chce) to i 1000 mkw w jeden dzień obleci. I
> kosi taka nawet 15 cm trawę, trochę trudniej ale i to na dwa razy da się

Możesz coś więcej napisac o niej? Zasada działania, masa,
warunki koszenia (czy nierowny teren tez moze być)?

Krycha&Co(ty) z wizją pożegnania z pijakiem z kosą

galareta na brzoskwini, cięcie letnie
Poddaję się ale proszę o pomoc! Może warto!
spalanie liści, gałęzi
Maliny, truskawi i inne - problem
Trochę NTG, ale jednak "Mój piękny ogród"