o różnicach w wychowaniu [cross]

491. Data: 2010-11-22 21:41:22

Temat: Re: o różnicach w wychowaniu [cross]
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:icenjb$uk0$18@node1.news.atman.pl...

> Cholera,
> myślałam że usiłujesz jakoś się z tego.... jakoś wywinąć.

Nigdy w życiu!
Feministka to zbyt ogólne określenie. Jestem i nie jestem i pewnie na
tym żerują antyfeminiści. Budują swoje zamki na piasku. Takie prawie
jestem w ciąży. Ja się bronię przed ekstermizmem, ale z ogólnym celem
się zgadzam i jemu dopinguję.

--

Paulinka

492. Data: 2010-11-22 21:46:10

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:iceo27$uk0$20@node1.news.atman.pl...

> [...]
> ciąży. Ja się bronię przed ekstermizmem, ale z ogólnym celem się zgadzam i

Aaaa, to w sumie chodzi Ci o to samo.
Specjalnie gdzieś tu wyciągnęłam dziś definicję:
feminizm: "ruch dążący do prawnego i społecznego równouprawnienia kobiet"
(gdzieś w rozmowie z Panslą, niestety na tym kompie... mi ją wycięło :-) )

Samo słowo obrosło wieloma konotacjami.
Myślę zresztą, że (co pisałam Pansli) wiele z tych konotacji to wraża robota
Panów, walczących o swoje (czemu wcale się nie dziwię).

Ale faktem jest, że mamy prawo do zwykłej uczciwości.
Niezależnie od tego, jak takie pyskowanie zostanie nazwane :-)))))

MK

493. Data: 2010-11-22 21:51:08

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> [...]

> Ale faktem jest, że mamy prawo do zwykłej uczciwości.
> Niezależnie od tego, jak takie pyskowanie zostanie nazwane :-)))))

Wiesz sprowadzić do parteru faceta, to nie to samo niż koleżance pokazać
to i owo.

--

Paulinka

494. Data: 2010-11-22 21:54:59

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:iceoki$uk0$21@node1.news.atman.pl...

> Wiesz sprowadzić do parteru faceta, to nie to samo niż koleżance pokazać
> to i owo.
>

> --
>
> Paulinka

Pytanie tylko, czy trzeba ich sprowadzać do parteru, żeby poszli po rozum do
głowy.
Nie jestem taka pewna.

Ale OK, nie psuję. MK

495. Data: 2010-11-22 21:59:00

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> [...]
> wiadomości news:iceoki$uk0$21@node1.news.atman.pl...

> Pytanie tylko, czy trzeba ich sprowadzać do parteru, żeby poszli po

Ja nie muszę. A innym polecam rozwagę w docenianiu kobiet.

--

Paulinka

496. Data: 2010-11-22 22:00:48

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:icep39$uk0$22@node1.news.atman.pl...

[...]

> Ja nie muszę. A innym polecam rozwagę w docenianiu kobiet.

Żeby nie przesadzić z tym docenianiem?

P.

497. Data: 2010-11-22 22:04:13

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:icep39$uk0$22@node1.news.atman.pl...
>
> [...]
>
> Żeby nie przesadzić z tym docenianiem?

Bo każda sztuczna pierdoła, jest śmieszna.

--

Paulinka

498. Data: 2010-11-22 22:15:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup
>

> Zdajesz sobie jednak Chiron, że obok ekstremistek są normalne kobiety,
> które chciałyby praw, które mężczyźni dostają od razu. Nie gadaj mi, ze
> nie ma różnic, że wszystko jest ok, bo nie jest.
> Jak chcesz UCZCIWIE pogadać- to proszę o przykład- najlepiej z 3. No skoro
> to takie oczywiste- nie powinno Ci to sprawić problemu, prawda? No to
> gdzie te różnice?

Wynagrodzenie, prestiż, dominacja.
Wynagrodzenie? Pokaż mi, gdzie za tą samą pracę facet zarabia więcej niż
kobieta- ja się z tym nie spotkałem. Owszem- czasem POZORNIE tak to wygląda-
jednak to nie taka sama praca: albo kobieta pracuje gorzej, albo (co
częstsze)- pracuje tak samo, jak mężczyzna- ale ma tyle dodatkowych praw, za
które musi płacić pracodawca (zwolnienia na ciążę, dziecko, etc), że
rzeczywiście- POZORNIE dostaje mniej. Pozornie- bo z punktu widzenia
pracodawcy- dostaje tyle samo. Dziwi Cię to?
Prestiż- nie bardzo rozumiem- kobiety zajmują wiele prestiżowych stanowisk w
firmach- naprawdę nie spotkałaś się? Sama opisywałaś kobiety na stanowiskach
dyrektorskich- no to chyba spory prestiż?
Jeśli chodzi o dominację- to doprecyzuj, proszę- najlepiej jakiś przykład.

> Zakładasz, ze cała samorządowa brać to jest hucpa. Kobiety IMO nie mają
> aż takich tradycji maczania się w układach, a że Ty sądzisz że są głupie
> ni się do niczego nie nadają, to pogadaj o tym z żoną.
> No nie- znowu mam się tłumaczyć z czegoś, czego nawet nie pomyślałem?
> Paulinko - litości! To_powstało_w_Twojej_głowie_nie_mojej. Nawet czegoś
> takiego nie sugeruję.

Dlaczego uważasz, że kobiety w polityce, jeszcze bardziej ją popsują?
Nie napisałem czegoś takiego. Jak któraś się interesuje polityką- no to
sobie utoruje drogę i miejsce- podobnie, jak mężczyzna. Na ogół kobiety
znacznie mniej interesują się polityką. Podobnie jak np mężczyźni-
manikirem. Raczej niewielu z nich chce wykonywać zawód kosmetyczki (a
właściwie kosmetyka). Wyobraź sobie, żeby nakazać właścicielom zakładów
kosmetycznych, żeby zatrudniali co najmniej 50% mężczyzn. Co się stanie?
Oczywiście- będą się zgłaszać faceci, którzy nie mogą normalnie znaleźć
pracy (czyli: nieudacznicy)- bo_tam_ich_muszą_przyjąć. O wiele lepsze
kobiety w tym zawodzie odejdą z niczym- nie zostaną zatrudnione- a ich
miejsce zajmą partacze- tylko dlatego, że są facetami.
To samo będzie, kiedy feminazistkom uda się załatwić 50% konieczność
przyjmowania kobiet na listy wyborcze i do rządu. Wtedy wiele kobiet, które
ma w nosie politykę- zgłosi się, bo zostaną przyjęte. Tylko jak to wpłynie
na i tak już niskie notowania naszych polityków?
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

499. Data: 2010-11-22 22:18:39

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

> [...]

standardowymi argumentami.

Widzisz, wolałabym porozmawiać o uczciwości, która należy się każdemu z nas.

==============
Dokładnie.
Może zamiast tego- powiesz mi, czemu tak się zafiksowałem, że jesteś
blondynką? Zawsze staram się wyobrazić sobie swojego rozmówcę w sieci- i
często wyobraźnia mnie nie zawodzi. A tu- właściwie wszystko mniej więcej
tak, jak sobie wyobrażałem- tylko te włosy...Hmm, zastanawia mnie to.

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

500. Data: 2010-11-22 22:20:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

[...]
Z celami feministek jest tak, jak z celami komunistów: o jednym mówili, a co
innego wyszło- bo_musiało

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Chorzy psychicznie nie rozumieją zakazu palenia
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...
Co by było gdyby
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...