o zgrozo!!!

1. Data: 2003-09-26 13:07:34

Temat: o zgrozo!!!
Od: "anton" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

*kiedyś jadłem (w jakiejś budce za domami centrum w Warszawie)
*jak zamawiam w barach kebab
*sos czosnkowy taki co podaje sie do pizzy
To tylko kilka cytatów z ostatnich postów. O zgrozo. A może spytacie się jak
się robi BIG MACA bo taki jest smaczny...Zmieńcie miejsce pisania lub raczej
pytania bo uwłacza to wszystkim, którzy choć trochę lubią gotować.
Precz!!!

1. Data: 2003-09-26 15:06:41

Temat: Re: o zgrozo!!!
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anton" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
>Zmieńcie miejsce pisania lub raczej
> pytania bo uwłacza to wszystkim, którzy choć trochę lubią gotować.

Dlaczego? Ja uwielbiam gotować i mi nie uwłacza :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-26 16:32:06

Od: "Ania Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się robi BIG MACA bo taki jest smaczny...Zmieńcie miejsce pisania lub raczej
> pytania bo uwłacza to wszystkim, którzy choć trochę lubią gotować.

A Ty skad sie tu wziales? Zjawiasz sie znikad i juz dyktujesz warunki?

Pozdrawiam,
Ania

Ciasto kruche...
RE: Przeziębienie