obciążenie stawów podczas biegania

1. Data: 2002-06-25 11:10:29

Temat: obciążenie stawów podczas biegania
Od: "SebaX" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Ostatnio zacząłem trochę intensywniej ćwiczyć czyli bieganie, rower,
pływanie. Na razie jest wszystko OK, czasem pojawią się tylko zakwasy.
Martwi mnie tylko jedno, czy biegając można zniszczyć sobie stawy kolanowe?
Obecnie waże 73 kg przy wzroście 182 cm. biegam ok 10 km dziennie + 2
godziny pływania krawl i żaba ( pół na pół).
Chciałbym żeby mi to wyszło na zdrowie, niezależnie w jakim wieku miałyby mi
wyjść jakieś komplikacje.

pzdr SebaX

2. Data: 2002-06-25 12:22:19

Temat: Re: obciążenie stawów podczas biegania
Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SebaX" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
kolanowe?
> Chciałbym żeby mi to wyszło na zdrowie, niezależnie w jakim wieku miałyby

No to zapomnij o bieganiu :-)
jfk

Uczulenie na kota.
Gabinet Stomatologiczny