obiadek :) MM

1. Data: 2004-02-28 14:47:21

Temat: obiadek :) MM
Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaraz wyjmę z piekarnika upieczone piersi kurczaka z pieczarkami i cebulą.
Oj, już naprawdę głodna jestem. Do tego surówka (zgodnie z założeniami MM)
:) Mniam! Mniam!!!
Pozdrawiam sobotnio :)

2. Data: 2004-02-28 15:46:17

Temat: Re: obiadek :) MM
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zaraz wyjmę z piekarnika upieczone piersi kurczaka z pieczarkami i cebulą.
> Oj, już naprawdę głodna jestem. Do tego surówka (zgodnie z założeniami MM)
> :) Mniam! Mniam!!!

No to ja się pochwalę, że zrobiłam flądre z pieprzem ziołowym i czosnkiem.
W folii, z piekarnika. dziwne jak na mnie.
Olik

3. Data: 2004-02-28 16:27:37

Od: "Małgorzatka+" <malgorzatka_sio z tym_@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
cebulą.

Troche chyba OT, ale mozesz powiedziec jak pieklas te piersi (w brytfance,
na blaszce, zawiniete w folie?) ?? Jakos piersi nigdy nie pieklam bo mialam
wrazenie, ze moga wyjsc suche. No ale faktycznie pieczarki i cebulka -
swietny pomysl :)
Pozdrawiam,
Malgorzatka

4. Data: 2004-02-28 16:56:27

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mialam
> wrazenie, ze moga wyjsc suche. No ale faktycznie pieczarki i cebulka -

Piersi piekłam w naczyniu żaroodpornym. Dodałam troszkę oliwy. Naprawdę
smaczne danie wyszło. Polecam :)
A.

5. Data: 2004-02-29 08:06:08

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Feb 2004 15:47:21 +0100, A. <a...@w...pl> napisał:

> [...]
> cebulą.
> Oj, już naprawdę głodna jestem. Do tego surówka (zgodnie z założeniami

HEHE:)) Tez mialem cos podobnego na obiad:) Skrzydelka z kurczaka
(pieczony) i smazonep pieczarki z cebula. Uznalem, ze po zdjeciu z kury
skory bedzie to MM i zjadlem:)

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

6. Data: 2004-02-29 08:08:55

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest
częścią Duszy Boga, a Dusza Boga jest jego własną duszą. I odtąd mógł

Dieta bezwapniowa?
Badania nad DO wykonane przez J.Bujko na SGGW
[MM] Po kolacji
Nowa dieta - cud :-)))
ale jaja...;)