obliczanie gramatury posiłków

1. Data: 2007-08-25 09:55:45

Temat: obliczanie gramatury posiłków
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam, muszę wyznaczyć gramaturę posiłków dla przedszkolaków. Czy
znacie może jakieś tabele z gramaturą dla produktów, lub jakiś
konkretnych dań. Czy jest jakiś sposób wyznaczenia takiej gramatury. Z
góry dziekuję za odpowiedź.

2. Data: 2007-08-25 10:30:32

Temat: Re: obliczanie gramatury posiłków
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:1188035745.073622.26990@q5g2000prf.googlegroups
.com,
*Użytkownik* wrote:
> [...]
> znacie może jakieś tabele z gramaturą dla produktów, lub jakiś
> konkretnych dań. Czy jest jakiś sposób wyznaczenia takiej gramatury. Z

Może nabyć wagę :D
MSPANC

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

3. Data: 2007-08-25 16:07:20

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sie, 12:30, "darnok" <darnok-
allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch> wrote:
> Innews:1188035745.073622.26990@q5g2000prf.googlegrou
> [...]

Brawo, waga może być całkiem przydatna. Mnie jednak bardziej chodzi
oto czy są jakieś normy, które mówią jaką gramaturę odpowiednich
produkow powinien spożywać przedszkolak i czy może istnieje tabela
takiej gramatury.

a może moderowana pl.misc.dieta?
ECA
wypowiedz się
Przyjdź na bezpłatną konsultację - Skończ z Nadwagą!
Jeśli chcecie naprawdę się POŚMiAĆ, to niżej linki: