wypowiedz się

1. Data: 2007-08-20 09:41:01

Temat: wypowiedz się
Od: "RP" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
Jak powiny wyglądać reklamy aby nie przeszkadzały, a jedynie
ułatwiały zakupy i dostarczały informacji?
Aby nie denerwowały, nie kłamały, nie ukrywały kilku baboli eksponując w
zamian
jedną zaletę towaru?

Możesz się wypowiedzieć nt. reklam, określić jak mają wyglądać i zostawić
swoją opinię, jeśli chcesz zobacz-
http://www.gazetakonsumentow.prv.pl/sondy1.html

pozdrawiam
RP

2. Data: 2007-08-20 10:40:17

Temat: Re: wypowiedz si
Od: "Jurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RP" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jedną zaletę towaru?
>
> Możesz się wypowiedzieć nt. reklam, określić jak mają wyglądać i zostawić

A po co to komu? Reklama jest zazwyczaj jednym wielkim szalbierstwem
działającym na świadomość i podświadomość człowieka. Chodzi tylko i
wyłącznie o wyciągnięcie jak największej ilości pieniędzy. Osoba zadająca
powyższe pytanie wcale nie rozumie tematu, płacą jej tylko za to badanie, a
więc je musi spełnić.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-08-20 12:07:22

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> powyższe pytanie wcale nie rozumie tematu, płacą jej tylko za to badanie,

Przecież to kolejny spam - reklama biznesu: "Jak nauczyć się robić reklamy"
:)

Zauważ, że wcześniejsze ogłoszenia: "o masażu tajskim", czy bezpłatnej
konsultacji biznesu pod hasłem: "Skończ z nadwagą"
- NIKOMU z obecnych tu krzykaczy NIE KOJARZĄ SIĘ ZE SPAMEM
i zwyczajnie sobie milczą... :)

Krystyna
--
Społeczeństwo nie bardzo chce się uczyć, chce cudów.

4. Data: 2007-08-20 12:48:08

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości

> Zauważ, że wcześniejsze ogłoszenia: "o masażu tajskim", czy bezpłatnej
> konsultacji biznesu pod hasłem: "Skończ z nadwagą"
> - NIKOMU z obecnych tu krzykaczy NIE KOJARZĄ SIĘ ZE SPAMEM
> i zwyczajnie sobie milczą... :)

zadowolona?

jednak jest pewne ale, ..ci szmatławi spamerzy nie czytają na 99,5% grup,
więc krytyka jest warta tyle co kilka słówek pod nosem, jedyne osoby do
których trafi moja tym razem frustracja wywołana przez tych debili to osoby
z grupy, które niepotrzebnie będą czytać i śmiać się lub denerwować na mnie
dla odmiany....
czasami szkoda czasu na odpowiedzi tym bezczelnym spamerom poprostu bo
efektów to nie przyniesie, a już na pewno nie takich jak byśmy oczekiwali...

pzdr,
dkzzz.

5. Data: 2007-08-20 15:20:09

Temat: Re: wypowiedz si SPAM
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w
> wiadomości news:fac05r$klp$1@news.onet.pl...

> zadowolona?

:) Dzięki za reakcję. Aczkolwiek nie chodziło mi o zbluzganie spamerów ;)
ale o pokazanie, że to jest SPAM - zakazany na grupach dyskusyjnych.

> [...]
> których trafi moja tym razem frustracja wywołana przez tych debili to
> osoby z grupy, które niepotrzebnie będą czytać i śmiać się lub denerwować

A jeszcze inni dowiedzą się, że podobne ogłoszenia są SPAMEM - potępianym
przez Usenet.

> czasami szkoda czasu na odpowiedzi tym bezczelnym spamerom poprostu bo
> efektów to nie przyniesie, a już na pewno nie takich jak byśmy
> oczekiwali...

No niestety... Jednak zupełny brak reakcji może spowodować, że SPAMU będzie
coraz więcej, a dyskusji coraz mniej.
A jeśli spam będzie się powtarzać, to każdy może zgłosić nadawcę do abuse
tam, skąd spamer wysyła swój spam (adres: w nagłówkach nadawcy spamu), np.

nadawca: kurs masaz tajski - X-Complaints-To: g...@g...com
nadawca: Natura - X-Complaints-To: u...@t...pl

http://www.wsp.krakow.pl/papers/use&spam.html

Krystyna
--
Dopiero w epoce komputerów ludzie stali się nieobliczalni. Jacek Wejroch

6. Data: 2007-08-27 11:57:21

Od: kw <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* pisze:

> :) Dzięki za reakcję. Aczkolwiek nie chodziło mi o zbluzganie spamerów ;)
> ale o pokazanie, że to jest SPAM - zakazany na grupach dyskusyjnych.

chyba tylko ty o tym nie wiesz

> A jeszcze inni dowiedzą się, że podobne ogłoszenia są SPAMEM - potępianym
> przez Usenet.

a co to jest ten spam? wytłumacz. nikt w internecie się z nim nie spotkał.

Wdepłaś w kolejny głupi pomysł i znów próbujesz się z niego wyplątać
własnymi głupimi teoriami, jak zwykle zresztą.
jak ktoś wdepnie w g.... to nikt nie zatrzymuje się żeby o tym pogadać.

> [...]
> tam, skąd spamer wysyła swój spam (adres: w nagłówkach nadawcy spamu), np.

Ciekawa jaka reakcja zmniejsza ilość spamu? Napewno nie taka którą
możesz zobaczyć.Pomyśl, zanim pie....esz kolejną głupotę.

Więcej korzyści byłoby gdybyście przestali "optymalni" spamić
intelektualnie tą grupę, tą niebezpieczną niszową teorią dietetyczną,
która powstała żeby nabijać kasę na biednych głupich ludziach.

ode mnie masz PLONK-a za głupotę i jałowe, tępe sekciarsko-namawiające
dyskusje.

7. Data: 2007-08-27 12:01:48

Od: kw <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

kw pisze:

> ode mnie masz PLONK-a za głupotę i jałowe, tępe sekciarsko-namawiające
> dyskusje.

nie, no jesteś z białegostoku. ojczyzny disco-polo i prof. dr. hab.
kononowicza.
dlatego wybaczam ci głupotę, ale PLONK i tak pozostaje.

Przyjdź na bezpłatną konsultację - Skończ z Nadwagą!
Jeśli chcecie naprawdę się POŚMiAĆ, to niżej linki:
wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa kurs masaz tajski szkolenie
wypowiedz się- II
działający link do tabeli btw?? xls najlepiej