obrzydliwe chwasty zamiast posianej trawy

11. Data: 2003-06-16 21:34:57

Temat: Re: obrzydliwe chwasty zamiast posianej trawy
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"1stgreen" <1...@w...pl> wrote in message
news:bcl65p$57q$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No co wy. Każda trawa ma wiele liści więc należy do wieloliściennych :-]

Jakie liscie? Zwykla trawa. To chyba zeroliscienne? :-))

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2003-06-16 21:46:22

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:5KqHa.190400$VP.43140941@twister.neo.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Jakie liscie? Zwykla trawa. To chyba zeroliscienne? :-))

Hejka. To ja już wiem dlaczego wyginęły bizony. ;-) Zdechły z głodu
jedząc tylko trawę bez liści. :-(
Pozdrawiam zoologicznie Ja...cki

13. Data: 2003-06-16 22:26:02

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:bclcjg$moa$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Trudno będzie skosić trawę,której nie ma:))

Jest tez odmienny punkt widzenia. Trawe, ktorej nie ma, jest bardzo
latwo skosic. Nie trzeba nawet w tym celu nic robic :-)

Pozdrowienia,
Michal

14. Data: 2003-06-16 22:31:59

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. To ja już wiem dlaczego wyginęły bizony. ;-)

Gdzie wyginely, a gdzie maja sie zupelnie dobrze:
http://community.webshots.com/photo/25905686/2590686
9XiVTZuVoXI

Pozdrowienia,
Michal

15. Data: 2003-06-16 22:57:01

Temat: Odp: obrzydliwe chwasty zamiast posianej trawy
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:_trHa.190412

> Jest tez odmienny punkt widzenia. Trawe, ktorej nie ma, jest bardzo
> latwo skosic. Nie trzeba nawet w tym celu nic robic :-)

Teraz trawa urojona?? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

16. Data: 2003-06-17 00:10:42

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Teraz trawa urojona?? :-)

Nie. Trawa pusta.

Pozdrowienia,
Michal

17. Data: 2003-06-17 12:28:48

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
> Mamy zielony, szczelnie okrywający glebę i >dorodny problem zamiast
> kiełkującej trawki, którą posialiśmy jakieś 3 >tygodnie temu :(

Jesli miedzy tymi dorodnymi cudami jest trawa, ktora posialiscie (na pewno
jest), to wystarczy intensywnie kosic. Raz, drugi...dziesiaty. Za rok bedzie
piekny trawnik i wtedy zabierzcie sie za herbicydowanie wieloletnich
chwastow dwulisciennych (jaimkolwiek herbicydem do dwulisciennych, starane,
bofix, itp.). Walke z perzem w trawniku mozna sobie darowac (chyba, ze
herbicydy i zakladanie trawnika od nowa - i tak co 2 lata, skoro obok rosnie
perz na lace czy miedzy) - koszonego nie bedzie widac.
Kiedys, gdy pracowalem za granice w firmie ogrodniczej i "robilismy" ogrody
zamoznych ludzi, perz likwidowalismy na trawnikach tak: nie kosilo sie jakis
czas trway, potem foliowa opaska wokol dorodnych, wyrosnietych kepek perzu i
malowanie roundup-em przy pomocy pedzelka. Mozna to sobie odpuscic.
Kosic, kosic, kosic ... i podlewac, gdyby bylo sucho.
pik

18. Data: 2003-06-18 06:04:25

Od: "arnizet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam podobny problem z tym że trawnika założonego mam trzy razy więcej
zaś trawa wschodzi bardzo nijako. Perz powoli staram się usuwać mechanicznie
jest to trochę upierdliwe ale cóż, mam tylko nadzieję że coś to da.
Proponuje poczekać aż trawa wzejdzie i poprzez częste koszenie trawa sama
sobie poradzi
ze wszystkimi chwastami (no może nie dokońca)
Większy problem stanowi WODA.
Jej brak na terenach Kujaw stanowi poważny problem.Jeszcze wprowadzono zakaz
podlewania
do godz. 22.00.Co Wy na to.
Aby podlać ok 1200 m/2 trzeba kilku godzin. Nieźle co :((((((

Pozdrowienia
Arnold

19. Data: 2003-06-18 08:28:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jej brak na terenach Kujaw stanowi poważny problem.Jeszcze wprowadzono
> [...]

Przez dziesięciolecia w tym kraju robiono wszystko
by pozbyć się wody tzn.meliorowano mokradła
i bagna,prostowano rzeki,drenowano łąki i grunty orne.
Obecnie wystarczy tydzień bez opadów,a usłyszysz
biadolenie o suszy w lasach i nie tylko.
Oczywiście w tej epoce nadal wykonuje się tak zwaną
regulację rzek.Liczyłem na zmiany w wielu dziedzinach.
Zmian nie ma i dlatego boletus od kilku lat olewa
to państwo.Stał się krótkowidzem:)

Pozdrawia boletus

20. Data: 2003-06-18 10:24:31

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> regulację rzek.Liczyłem na zmiany w wielu dziedzinach.
> Zmian nie ma i dlatego boletus od kilku lat olewa

hehe
dlatego tak bylo Tobie spieszno do tej uni
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

New Down