ochrona oczu

1. Data: 2003-01-27 16:21:43

Temat: ochrona oczu
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ostatnio pogorszyl mi sie stan skory wokol oczu- jest przesuszona, moge
jeszcze ponarzekac na krolicze oczy. Smaruje oczy zelem nawet do kilku razy
dziennie i robie oklady z lipy lub rumianku, ale nie wiele to daje. Jestem
wrecz pewna, ze to przez dlugie przesiadywanie przed kompem, ale niestety
takie zycie. Jakich kremow, czy innych kosmetykow uzywacie do ochrony oczu i
skory wokol nich?

pozdrowka Iza

1. Data: 2003-01-27 16:44:18

Temat: Re: ochrona oczu
Od: "K." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje zabiegi kolagenowe (takie platki kolagenowe)

1. Data: 2003-01-27 18:26:58

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K." <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> proponuje zabiegi kolagenowe (takie platki kolagenowe)
A na czym to polega? Czy to sie wkonuje w salonach kosmetycznych?

1. Data: 2003-01-27 18:59:20

Od: Arleora <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1/27/03 17:21 h, in article b13m9t$pq4$...@n...tpi.pl, "izusek"
<I...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> takie zycie. Jakich kremow, czy innych kosmetykow uzywacie do ochrony oczu i

Mysle, ze zele i inne kosmetyki ci nie pomoga. Przechodzilam przez to i
wydalam kupe kasy na zele i kremy. Wreszcie poszlam do okulisty. Okazalo
sie, ze mam delikatne, ale za to przewlekle zapalenie spojowek i "zespol
suchego oka" (te krolicze oczy :) dostalam 2 rodzaje kropli - poprawa byla
juz po trzech dniach.
Pzdr
Arleora

1. Data: 2003-01-27 19:07:18

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja na czerwone i "szczypiące " oczy po pracy przy komputerze stosuję
"Visidic " czy jakoś tak podobnie jest to żel , mi poleciła go okulistka ,
mozna go dostać w aptece bez recepty .

pozdrawiam ASia

1. Data: 2003-01-28 08:51:50

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

izusek <I...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

> takie zycie. Jakich kremow, czy innych kosmetykow uzywacie do ochrony oczu i

Polecam krople do oczu Lacrimal. Sa do nabycia bez recepty. Czesto mialam
zaczerwienione galki oczne. Oczy piekly, a ja czulam jakby brakowalo mi lez.
Ponadto fajny jest tez zel ze swietlika z chabrem nakladany na powieki.

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-01-28 12:54:36

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evik" <e...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
lez.
> Ponadto fajny jest tez zel ze swietlika z chabrem nakladany na powieki.

Dzieki, wyprobuje te kropelki, a zel ze swietlika stosuje regularnie juz od
dluzszego czasu :). Dla mnie jednak jest troszke za slaby :P

Iza

1. Data: 2003-01-28 13:17:58

Temat: Re[2]: ochrona oczu
Od: l...@c...serio.pl (serio) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>
> Dzieki, wyprobuje te kropelki, a zel ze swietlika stosuje regularnie juz od
> dluzszego czasu :). Dla mnie jednak jest troszke za slaby :P

JEŚLI SZUKASZ TROCHE 'MOCNIEJSZEGO' ZELU PO OCZY WEJDZ TU:
http://www.faberlic.pl/index.php?show=104

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-01-28 14:11:51

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

izusek <I...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>>
> Dzieki, wyprobuje te kropelki, a zel ze swietlika stosuje regularnie juz od
> dluzszego czasu :). Dla mnie jednak jest troszke za slaby :P

Ja sobie na stronach Flos-Leku znalazlam, ze wlasnie ten zel ze swietlikiem
i chabrem:
"przeznaczony jest do pielegnacji wrazliwych oczu. Zawiera wyciagi roslinne
o dzialaniu kojacym, zmniejszajacym uczucie zmeczenia oczu, ich nadwrazliwosci
na swiatlo oraz lzawienie. Polecany do stosowania osobom pracujacym z komputerem,
prowadzacym przez dlugi czas samochod, ogladajacym telewizje, czytajacym czy tez
korzystajacym z kapieli slonecznych. Preparat lagodzi stany zapalne, usuwa slady
zmeczenia i obrzeki. Dziala regenerujaco i relaksujaco."

Z tego co pamietam stosujesz zel ze swietlika z rumiankiem. Nie wiem czy ten dodatek
chaberka moze jakos szczegolnie pomoc... ;)))) U mnie problemy z oczami pojawiaja sie
raz na jakis czas i jak na razie zel i te krople + okulary uzywane do pracy z
komputerem, pomagaja. Ale oczywiscie kazde oczy sa inne i moga miec rozne wymagania
:)

Pozdrawiam,
Evik

Trądzik