oczekiwania wobec policjanta

1. Data: 2005-08-02 17:24:24

Temat: oczekiwania wobec policjanta
Od: marcinnn <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, chciałbym się dowiedzieć jakimi cechami charakteru powinien
cechować się przyszły policjant na co należy zwrócić szczególną uwagę
przy doborze? z góry dzięki :-)

2. Data: 2005-08-02 22:51:10

Temat: Re: oczekiwania wobec policjanta
Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marcinnn napisał(a):
> witam, chciałbym się dowiedzieć jakimi cechami charakteru powinien
> cechować się przyszły policjant na co należy zwrócić szczególną uwagę
> przy doborze? z góry dzięki :-)

To odpowiedz mi na takie pytanie. Mi policjant ostatnio wlepił mandat za
chodzenie po torach. Jak przemówić takiemu człowiekowi do rozsądku, by
okazał się człowiekiem, a nie chodzącym kodeksem?

3. Data: 2005-08-02 22:53:37

Od: "Aleksander Śmieć" <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcinnn" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> witam, chciałbym się dowiedzieć jakimi cechami charakteru powinien
> cechować się przyszły policjant na co należy zwrócić szczególną uwagę przy
> doborze? z góry dzięki :-)

-Dlaczego policjant nosi dwie pałki: jedną białą i jedną czarną?
-Dlatego że jeśli widzi samotnego, leżącego pijaka, to wyjmuje czarną i
leje, a jeśli zauważa bandę dresiarzy katujących przechodnia kijami
bejsbolowymi, to wyjmuje białą i udaje niewidomego.
***
Komendant dyktuje policjantom notatkę:
-Przestępstwo zostało popełnione w nocy z 1 na 2 sierpnia...
Nagle jeden z funkcjonariuszy przerywa:
-Przepraszam, nie dosłyszałem: w nocy z pierwszego na który?
***
Podchodzi chłopiec do policjanta, trzymając w ręku pałkę:
-Czy to nie pana pałka?
-Nie, na pewno nie moja, ja swoją zgubiłem.

Teraz przynajmniej wiemy, czym _nie_ powinien się charakteryzować policjant.

4. Data: 2005-08-03 09:10:36

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To odpowiedz mi na takie pytanie. Mi policjant ostatnio wlepił mandat za
> chodzenie po torach. Jak przemówić takiemu człowiekowi do rozsądku, by
> okazał się człowiekiem, a nie chodzącym kodeksem?

Miałeś zamiar rzucić się pod pociąg? :) Tak nie można, na pewno jest jakieś
inne wyjście ;)
Nietoperek

5. Data: 2005-08-03 11:09:45

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula napisał(a):

> Miałeś zamiar rzucić się pod pociąg? :) Tak nie można, na pewno jest jakieś
> inne wyjście ;)

No widzisz, a teraz nie mogę, bo się boję, że znowu mandat mi wlepią ;(

Idę na plażę, się utopić.

> Nietoperek

Ps. prześlę Ci w worku jakiegoś ratownika

Jak się pozbyć pociągu do dziewczyn?
'executive dysfunction' - jak po polsku ?
Co to za stan ?
test mmpi
świat i problemy