oczka brzegowe

1. Data: 2008-11-08 21:29:10

Temat: oczka brzegowe
Od: Kaska27s <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kobiety kochane powiedzcie mi jak to zrobic, a mianowicie w opisie
wykonania oczek brzegowych pisze by pierwsze i ostatnie oczko wykonac na
prawo, a ja leworeczna jestem i nie wiem jak to ugrysc, o co chodzi z tymi
oczkami na prawo?
moze ktos mi to wytlumaczy lopatologicznie?
bardzo prosze o pomoc
kasias

2. Data: 2008-11-09 11:50:32

Temat: Re: oczka brzegowe
Od: "M.Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w kazdym rzędzie ostatnie oczko na drucie przerabiam na lewo,
a pierwsze oczko w każdym rzędzie zdejmuję z drutów.
W ten sposób mam zawsze bardzo ładny prosty brzeg w robótce.
Pozdrawiam
Mira Z. (Wrocław)

3. Data: 2008-11-09 12:10:49

Od: Kaska27s <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-11-2008 o 12:50:32 M.Z. <m...@w...pl> napisał(a):

> Ja w kazdym rzedzie ostatnie oczko na drucie przerabiam na lewo,
> a pierwsze oczko w ka?dym rzedzie zdejmuje z drutów.
> W ten sposób mam zawsze bardzo ?adny prosty brzeg w robótce.
> Pozdrawiam
> Mira Z. (Wroc?aw)
>

> U?ytkownik "Kaska27s" <k...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

> a ja zdejmuje ostatnie i przerabiam pierwsze i tez mam brzeg ladny, z
> tym ze nie rozumie tego na prawo czy na lewo, czyli jak? oczko prawe ?
> oczko lewe? co to znaczy na prawo?
kasias

4. Data: 2008-11-09 16:33:01

Od: "M.Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kasias

Na lewo to znaczy oczko lewe
na prawo - oczko prawe.
MZ

5. Data: 2008-11-09 17:54:47

Od: Kaska27s <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-11-2008 o 17:33:01 M.Z. <m...@w...pl> napisał(a):

> Na lewo to znaczy oczko lewe
> na prawo - oczko prawe.
> MZ

oj dziekuje Ci dobra kobieto za utwierdzenie mnie w moim toku myslenia, bo
juz sie gubilam w tym wszystkim, chociaz probawalam tak i jakos mi to nie
wychodzi tak ladnie jak powinno, a chcialabym zeby bylo przejzyscie
wczasie laczenia
pozdrawiam kasias

Poradźcie czym to utrwalić
kwiatki szydelkowe