oczko wodne, sławojka

1. Data: 2000-01-25 05:24:40

Temat: oczko wodne, sławojka
Od: "BERNI" <b...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli kogoś to zainteresuje to rozprowadzam ekologiczny środek do
oczyszczania wody w przydomowym oczku wodnym,a także środek likwidujący
nieprzyjemny zapach, rozkładający związki chemiczne i biologiczne w
ubikacjach podwórkowych ( tzw. sławojkach) i szambach przydomowych
Bernard

1. Data: 2000-01-25 09:24:47

Temat: Re: oczko wodne, sławojka
Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BERNI napisał:

> Jeżeli kogoœ to zainteresuje to rozprowadzam ekologiczny œrodek do
> oczyszczania wody w przydomowym oczku wodnym,a także œrodek likwidujšcy
> nieprzyjemny zapach, rozkładajšcy zwišzki chemiczne i biologiczne w
> ubikacjach podwórkowych ( tzw. sławojkach) i szambach przydomowych

Czesc.
A czy ja moglbym ekologicnie zlikwidowac swoja tesciowa,wsypyjac"toto"
do wanny przed Jej kapiela???
Pozdrawiam.
Misiek

1. Data: 2000-01-25 11:04:38

Temat: Odp: oczko wodne, sławojka
Od: "BERNI" <b...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widocznie ją bardzo kochasz
Użytkownik BERNI <b...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:86jc0n$q2k$...@h...man.lublin.pl...

1. Data: 2000-01-25 22:25:29

Temat: Re: sławojka i inne zapachy
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie macie pomysłu jak zlikwidować przykry dla mnie zapach psa (tzn. fetor
psich odchodów), który zalatuje od mojego sąsiada zza czerwonej blachy?
--
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-26 15:03:27

Od: Dariusz Pakosz <d...@u...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie macie pomysłu jak zlikwidować przykry dla mnie zapach psa (tzn. fetor
> psich odchodów), który zalatuje od mojego sąsiada zza czerwonej blachy?
> [...]
Czesc,
naslij na niego zielonych albo TOZ.

D.P.

1. Data: 2000-01-26 16:22:21

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc.
> A czy ja moglbym ekologicnie zlikwidowac swoja tesciowa,wsypyjac"toto"
> do wanny przed Jej kapiela???

> Żeby teściowa nie wpadła też na taki pomysł bo możesz nie zdšżyć

Pozdrawiam
Małgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-01-27 00:10:53

Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Ma=B3gorzata?= Wrzosek napisał:

> [...]

Czy Ty jestes moze tesciowa?
Pozdrawiam.
Misiek

1. Data: 2000-01-28 16:13:17

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Ty jestes moze tesciowa?

Bron Boze. Moze Twoja tez lubi pogrzebac w ziemi i chodzi do sklepow
ogrodniczych. ,albo czyta w internecie.
Malgorzata Wrzosek

Re:Zima?
Hortulus - znaczy ogrod