oczko wodne, słonecznice KUPIE

1. Data: 2005-10-11 14:25:04

Temat: oczko wodne, słonecznice KUPIE
Od: "dd" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
jestem z okolic Krakowa.
chetnie odkupie od szczesliwego posiadacza stadko slonecznic.
pozdrawiam
DD

2. Data: 2005-10-13 00:21:33

Temat: Re: oczko wodne, słonecznice KUPIE
Od: "Paradygmat" <paradygmat@bez_maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dd" <d...@W...gazeta.pl> wrote in message
> Witam!
> jestem z okolic Krakowa.
> chetnie odkupie od szczesliwego posiadacza stadko slonecznic.

Witam

To rzeczywicie przesympatyczne rybki.
Do mojego oczka trafily zupelnie bez mojej wiedzy i zgody.
Dwa razy przywlokem ikre razem z roslinami wodnymi wsadzanymi do stawu.
To jest chyba bardzo dobra metoda zasiedlania slonecznica- ikra na roslinach.
Taka ikra wytrzymuje parogodzinny transport.
Dorosle rybki sa bardzo delikatne i w mojej opinni nie nadaja
specjalnie do transportu.

3. Data: 2005-10-13 14:34:55

Od: "dd" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paradygmat <paradygmat@bez_maila.pl> napisał(a):

Dwa razy przywlokem ikre razem z roslinami wodnymi wsadzanymi do stawu.

niestety nie mialem tyle szczescia

> Dorosle rybki sa bardzo delikatne i w mojej opinni nie nadaja
> specjalnie do transportu.

jesli jestes z okolic Krakowa to powinno mi sie udac je przewiezc bez strat.

pozdr

4. Data: 2005-10-13 18:07:40

Od: "Paradygmat" <paradygmat@bez_maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dd" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
>
> niestety nie mialem tyle szczescia

> jesli jestes z okolic Krakowa to powinno mi sie udac je przewiezc bez strat.

Oj do Krakowa to bedzie daleko... Gdansk :)
Zapytaj na grupie pl.rec.wedkarstwo, tam stale pisuje
kilka osob z poludnia Polski. Wedkarze jak nikt znaja
pobliskie jeziora i stawy. Pewnie dostaniesz namiar na jakies
jeziorko czy starorzecze?

5. Data: 2005-10-13 19:41:43

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytaj na grupie pl.rec.wedkarstwo, tam stale pisuje
> kilka osob z poludnia Polski. Wedkarze jak nikt znaja
> pobliskie jeziora i stawy. Pewnie dostaniesz namiar na jakies
> jeziorko czy starorzecze?

Słonecznica jest pod ochroną.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

6. Data: 2005-10-13 20:08:20

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arkadiusz Prażmowski napisał:
> Słonecznica jest pod ochroną.

O, nie wiedziałem, przyniosłem niechcący ikrę na jakimś tam rdeście
ze stawu pod zamkiem w Pieskowej Skale.
Widziałem też słonecznice w stawie do którego wpływały ścieki
z garbarni koło Matecznego - Mekka akwarystów poławiających tam rozwielitkę.

Pozdrawiam calvi

7. Data: 2005-10-13 21:52:39

Temat: Re: oczko wodne, s?onecznice KUPIE
Od: "Paradygmat" <paradygmat@bez_maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AurorA" <o...@o...pl> wrote in message

> S?onecznica jest pod ochron?.

Slonecznica jest pod 'ochrona gatunkowa czesciowa' a to nie to
samo co 'ochrona gatunkowa calkowita':

http://www.salamandra.org.pl/u_przyroda.html

USTAWA z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z dnia 30 kwietnia
2004 r.)
Tekst jednolity na dzien 30.07.2005
Art 5.
4) ochrona czesciowa - ochrone gatunków roslin, zwierzat i grzybów
dopuszczajaca
mozliwosc redukcji liczebnosci populacji oraz pozyskiwania osobników tych
gatunków lub ich czesci;

8. Data: 2005-10-13 22:26:48

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słonecznica jest pod ochroną.
> pozdrawiam
>
> Arkadiusz Prażmowski

Powiedz mi lepiej Aurora, dlaczego nie mogę
doczekać się w swoim oczku wodnym zielonej wody ?
Latem nawet wpuściłem stadko ryb (ok. 20szt płoci i okoni).
Wody mam w dołku prawie 4m3, brak pompy, roślinność skąpa.
Nie stosuję żadnej chemii, nic nie robię. Oczko żyje własnym życiem.

Pozdrawia boletus

9. Data: 2005-10-13 23:24:59

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:
> [...]
> Wody mam w dołku prawie 4m3, brak pompy, roślinność skąpa.
> Nie stosuję żadnej chemii, nic nie robię. Oczko żyje własnym życiem.

To dokładnie tak jak ja. Tak trzymać :-)

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

10. Data: 2005-10-14 00:22:00

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To dokładnie tak jak ja. Tak trzymać :-)
> pozdrawiam
>
> Arkadiusz Prażmowski

Uff, co za ulga.

Pozdrawia boletus