oczy i wlosy

1. Data: 2002-07-20 15:41:42

Temat: oczy i wlosy
Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Tak na dzien dobry to mam 2 pytania... moze mi pomozecie ;)
1. Co dobrze 'maskuje' cienie pod oczami?
2. Szukam dobrej odzywki/szamponu do moich nieszczesnych wlosow :((( Sa
dlugie, krecone, bardzo poddatne, ale jesli nie dam pianki na wlosy to
niestety wygladaja jak siano... slyszalam ze jest taka odzywka ktora nadaje
'ciezaru' wlosom, ale niestety nie wiem jak sie nazywa i czy mozna ja kupic
w Polsce.

Pozdrawiam,
Tusia

1. Data: 2002-07-20 16:43:44

Temat: Re: oczy i wlosy
Od: "marta" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tusia <_...@p...wp.pl> napisał(a):

> Witajcie,
> Tak na dzien dobry to mam 2 pytania... moze mi pomozecie ;)
> 1. Co dobrze 'maskuje' cienie pod oczami?

mam koncepcje co pomoże na cienie pod oczami:-) do maskowania na dzień dobry
proponuję krem Diora z serr IOD, ma cielisty kolorek i rozświetla cienie pod
oczami, jeśli tego będzie mało to mam dwie propozycję:
1.klasa biznesowa: korektor YSL Touch Eclat, idealnie rozświetla, maskuje,
bez efektu misia pandy:-) do tego nie wysusza delikatnej skóry pod oczami
2.klasa ekonomiczna:korektor Revlona z seri Skin Lights, ma działanie takie
samo jak YSL, tylko jest tańszy, jest spory wybór kolorów, jak na korektory,
doskonale maskuje, mam tylko wrażenie, że może lekko wysuszyć skórę pod
oczami, ale na to może pomóc dobry krem na noc:-)

1. Data: 2002-07-20 20:02:44

Od: "moooni" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <t...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości:

[...]
> 1.klasa biznesowa:
[...]
> 2.klasa ekonomiczna:
[...]

A jak nazwiesz mój wybór? To chyba już nie klasa, to pewno piętnasta liga,
ale ja od pewnego czasu używam kremu pod oczy firmy ziaja (różowe podełko,
do cery z problemami naczynkowymi). Kosztuje ok. 5 pln i nie zamienię tego
kremu na inny ;-)
Wygładza, rozjaśnia, nie wysusza - bomba ;-)

--
moooni

1. Data: 2002-07-20 20:13:26

Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moooni tak oto pisze:

> A jak nazwiesz mój wybór? To chyba już nie klasa, to pewno piętnasta
> liga, ale ja od pewnego czasu używam kremu pod oczy firmy ziaja

No wiesz? "Ziaja" to 15. liga? Wg mnie to całkiem dobra firma (z Gdańska
zresztą :-)). Jasne, że nie produkuje super luksusowych kosmetyków, ale IMHO
"Eris" też tak kiedyś zaczynał i proszę jak ładnie mu poszło :-)

Nixe

1. Data: 2002-07-20 20:18:19

Od: "moooni" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:

> [...]
IMHO
> "Eris" też tak kiedyś zaczynał i proszę jak ładnie mu poszło :-)

Dla mnie Ziaja jest bardzo dobra, chwalę sobie (nie wszystko, ale rózową
serię bardzo). Tak napisałam o tej piętnastej lidze, bo jak czytam w
kolorowych pismach rozne dziwne artykuły, to sobie mysle, ze trzeba
dziesiatki tysiecy zarabiać - tu setka, tam dwie. No sorry, mnie nie stać.
Nie widzialam jeszcze zeby np Elle czy Cosmo polecało Ziaję ;-(((

1. Data: 2002-07-20 20:25:37

Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moooni tak oto pisze:

> [...]
> trzeba dziesiatki tysiecy zarabiać - tu setka, tam dwie. No sorry,
> mnie nie stać. Nie widzialam jeszcze zeby np Elle czy Cosmo polecało

Z tej przyczyny ja przestałam kupować gazety tego typu, bo nie chcę się
stresować. Taki "Twój Styl" jakiś czas temu był wg mnie fajną gazetką, a
teraz - strach się bać ;-)) Zdecydowanie jestem duuuuuużo poniżej tej
"elyty", dla której "TS" (nie mylić z Tomkiem Surmaczem ;-) serwuje swoje
propozycje kosmetyków, ciuchów i innych gadżetów.

Nixe

1. Data: 2002-07-20 21:27:13

Od: "moooni" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> "elyty", dla której "TS" (nie mylić z Tomkiem Surmaczem ;-) serwuje swoje
> propozycje kosmetyków, ciuchów i innych gadżetów.

Dawno temu kupowałam ELLE - dla genialnych felietonów Agnieszki Chylińskiej.
Drażniły mnie reklamy w stylu: "super cośtam na każdą kieszeń, jedyne 1000
złotych". Gdy Agnieszka przestała tam pisywać przerzuciłam się na pisma
telekomunikacyjne. I sobie wywrózyłam :)

1. Data: 2002-07-20 23:45:16

Od: marzka <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> [...]
> zresztą :-)). Jasne, że nie produkuje super luksusowych kosmetyków, ale IMHO
> "Eris" też tak kiedyś zaczynał i proszę jak ładnie mu poszło :-)

Ziaja jest ok. :) I ceny też. Nie lubię eksperymentować (na twarzy
przynajmniej), ale jak muszę kupić cos tańszego to przynajmniej się nie obawiam,
że wyrzucę "Ziaję" do kosza :)

marzka

1. Data: 2002-07-20 23:46:35

Od: marzka <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

moooni wrote:

> [...]
> kremu na inny ;-)
> Wygładza, rozjaśnia, nie wysusza - bomba ;-)

Jak mi się skończy pietruszkowy to skoczę po ten :)
marzka

1. Data: 2002-07-21 00:10:21

Od: "mefisto" <m...@z...uwodzicielem.dusz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <_...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
> Tak na dzien dobry to mam 2 pytania... moze mi pomozecie ;)
> 1. Co dobrze 'maskuje' cienie pod oczami?

Proponowalbym korektor w plynie Maybeline, efekt wprost rewelacyjny :)))

Ale oczywiscie wybor nlezy do Ciebie...

greetz.

mef.
Mef. mailto: m...@t...pl GG # 3474477
"Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat,
ale wolę do piekła ze względu na towarzystwo"

kosmetyki luksusowe a tanie
czy tez tak macie dzieczyny??
Terapia tlenowa
zmiany i odmiany