fajne strony o urodzie?

1. Data: 2002-07-20 11:31:18

Temat: fajne strony o urodzie?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.wizaz.pl/

znacie jakies inne?

1. Data: 2002-07-20 11:59:27

Temat: Re: fajne strony o urodzie?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Jul 2002 13:31:18 +0200, Rena <r...@p...pl> wrote:
: http://www.wizaz.pl/
:
: znacie jakies inne?

forum "uroda" na http://www.sekretykobiet.pl
i forum na "gazecie":
http://www2.gazeta.pl/forum/790620,30353,790602.html
?f=211

- mnostwo sie dowiedzialam uczestniczac w tamecznych dyskusjach :)
mam nadzieje, ze tu bedzie rownie ciekawie

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-07-21 16:39:42

Od: "Xena" <x...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oprocz wymienionych juz stron godne polecania sa takze:
---------------------------------------
http://www.epinions.com/
http://www.icompact.com/index.cfm

Sa to specjalne serwisy, w ktorych gromadzi sie opinie konsumentow na temat
najrozniejszych produktow. Na e-opinions kosmetyki są tylko jedną z
podkategorii, natomiast icompact w całości poświęcony jest zdrowiu i urodzie.
Jedyna wada - z punktu widzenia polskiego uzytkownika - to zawezenie zakresu
opinii wylacznie do produktow dostepnych na amerykanskim rynku. O naszym
rodzimym Erisie czy Dermice raczej sie tam nie poczyta..
----
http://www.cosmeticscop.com/
To bardzo porzadnie zredagowany anglojezyczny wortal poswiecony zdrowiu i
urodzie - mozna sie stad dowiedziec niemalze wszystkiego na temat prawidlowej
pielegnacji twarzy i ciala. Szczegolnie polecam podstrone Cosmetic Ingredient
Dictionary - to wyczerpujacy almanach substancji chemicznych stosowanych w
kosmetyce, dzieki niemu mozna "odszyfrowac" zawartosc praktycznie kazdego
kremu :))

1. Data: 2002-07-21 20:36:50

Od: "Xena d. Bazyl" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <x...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Oprocz wymienionych juz stron godne polecania sa takze:
> ---------------------------------------
[ciach]

Bardzo proszę o zmianę nicka - Xena to ja, na dzieciach, rodzinie i
wszędzie.

--
Pozdrówka
Tatiana