Stuk puk...

1. Data: 2002-07-20 09:56:06

Temat: Stuk puk...
Od: "mefisto" <m...@z...uwodzicielem.dusz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszytskie panie...

postanowilem zapukac na grupe....

a co mi tam, uroda to jakby nie patrzec tez kwestia meska...

wiec jestem.... :)

mef.

Mef. GG # 347 44 77
"Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat,
ale wolę do piekła ze względu na towarzystwo"

1. Data: 2002-07-20 11:14:36

Temat: Re: Stuk puk...
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> postanowilem zapukac na grupe....
>
> a co mi tam, uroda to jakby nie patrzec tez kwestia meska...
>
> wiec jestem.... :)

ano witamy, witamy:)

1. Data: 2002-07-20 11:40:09

Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mefisto <m...@z...uwodzicielem.dusz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ahbc28$j12$...@s...futuro.pl...
> [...]
> Mef. GG # 347 44 77
> "Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat,
> ale wolę do piekła ze względu na towarzystwo"

witamy serdecznie:)
==
annaM

1. Data: 2002-07-22 15:44:03

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:))))
Hanuś

1. Data: 2002-07-22 16:33:26

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Hanuś :
>:))))
> --
> Pozdrawiam
> Hanuś

Specjalnie cytuję całość. Haniu, czy mogę cię prosić o pozostawianie
nad wypowiedzią tej części cytatu przedpiścy, do której się odnosisz?
Powyższy post, pomijając niską merytoryczność, nie wiadomo czego dotyczy.
Są tacy, którzy nie mają wątkowania w czytnikach albo kasują
przeczytane posty.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-07-22 18:02:51

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> wrote in message
> [...]
> Powyższy post, pomijając niską merytoryczność, nie wiadomo czego dotyczy.
> Są tacy, którzy nie mają wątkowania w czytnikach albo kasują

Dobrze:))

1. Data: 2002-07-22 18:04:16

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" <k...@g...pl> wrote in message news:ahhh5i$3qo$1@news.tpi.pl...

> "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> wrote in message

> Dobrze:))

> Ten post nie miał mieć wysokiej merytoryczności to był uśmiech czasem
takie też się przydają. To tyle:)

1. Data: 2002-07-22 18:05:14

Od: "[...:::AnyOne:::...]" <*nospam*anyone@iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś <k...@g...pl> wrote:

> takie też się przydają. To tyle:)

I jeszcze jedno - jak już coś cytujesz to cytuj tylko to, do czego się
odnosisz w swoim poście - mówiąc prosto - tnij posty.

[..:::AnyOne:::...]
[Contact me: a...@i...pl | gg#: 1020800]

1. Data: 2002-07-22 18:16:56

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze jedno - jak już coś cytujesz to cytuj tylko to, do czego się
> odnosisz w swoim poście - mówiąc prosto - tnij posty.

> [...]
Możecie przestać? Nie jesteśmy w szkole, można komuś zwrócić uwagę, ale w
jakiś granicach. Ja nie mam 5 lat (a szkoda)

1. Data: 2002-07-22 19:54:36

Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś tak oto pisze:

> Możecie przestać? Nie jesteśmy w szkole, można komuś zwrócić uwagę,
> ale w jakiś granicach. Ja nie mam 5 lat (a szkoda)

Hanuś, nikt Ci nie zwraca uwagi, tylko prosi. Mniej wiecej tak, jak się prosi
kogoś, by np. posunął się w autobusie, bo zajmuje przejście. Albo, żeby nie
palił, bo jest zakaz. Albo żeby nie parkował przy wyjeździe z bramy.
I Twój wiek nie ma tu nic do rzeczy. Robisz pewne rzeczy, które z reguły są
niemile widziane w usenecie i bywając tu, chcąc niechcąc powinnaś się do
jakichś reguł dostosować. Jest to tylko i wyłącznie kwestia kultury - niczego
więcej :-))

Maja

Re: Zapachy :-))
jaki podkład do twarzy?