bolesny temat:DEPILACJA

1. Data: 2002-07-20 08:29:43

Temat: bolesny temat:DEPILACJA
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak sobie z tym radzicie, moze ktoras z was probowala laseru i moze
sie podzielic efektami?

ja osobiscie od lat nie stosuje maszynki i zeli chemicznych do
depilacji, bo po nich to musialabym sie golic ze 2 razy dziennie, gdyz
pobudzaja wlosy do szybszego wzrostu:( gole sie wylacznie pod pachami,
a reszta to zimny wosk w domu lub cieply u kosmetyczki. najlepsze
efekty i najmiejszy bol sprawia mi kosmetyczka (robi to wprawnie i
szybko - nawet pachwiny nie bola), ale ta przyjemnosc kosztuje....

moze ktoras z was uzywala ktoregos z preparatow opozniajacych
odrastanie wloskow np. kalo? warto to kupic?

no i jak radzicie sobie z wrastajacymi wloskami?

1. Data: 2002-07-20 08:39:52

Temat: Re: bolesny temat:DEPILACJA
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:
> jak sobie z tym radzicie, moze ktoras z was probowala laseru i moze
> sie podzielic efektami?

Moja siostra :-). Efekt bardzo zadowalający. Zabieg drogi, ale jak
podliczy się stosowanie latami np. wosku, to za kilka lat się zwróci ;-).
Jest tylko jedno ale: nie dają gwarancji, że włosy nie powrócą. Tzn.
jeśli owłosienie jest uwarunkowane hormonami, to mogą po jakimś czasie
zacząć wyrastać na nowo.

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-07-20 08:47:32

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja siostra :-). Efekt bardzo zadowalający. Zabieg drogi, ale jak
> podliczy się stosowanie latami np. wosku, to za kilka lat się zwróci
;-).

czy to wogole boli? czy zostawia jakies slady na skorze? mysle o tak
delikatnym m-cu, jak wasiki na twarzy...

> Jest tylko jedno ale: nie dają gwarancji, że włosy nie powrócą. Tzn.
> jeśli owłosienie jest uwarunkowane hormonami, to mogą po jakimś
czasie
> zacząć wyrastać na nowo.

odrastac troszke to chyba kazdemu beda tyle, ze nie z taka sila? ile
czasu minelo od epilacji (bo podobno to sie tak nazywa w przypadku
lasera) twojej siostry? jakie czesci ciala robila i ile razy musiala
powtarzac zabieg?

1. Data: 2002-07-20 09:01:32

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> czy to wogole boli?

Trochę boli. Po zabiegu (twarz to była) miała nabrzmiałą twarz i
zniknęło to dopiero po kilku dniach. Ale każdy zastępny zabieg
przechodziła łagodniej.

> czy zostawia jakies slady na skorze?

Nie :-). Żadnego śladu poza brakiem włosów ;-).

> mysle o tak
> delikatnym m-cu, jak wasiki na twarzy...

Intensywność zabiegu zależy od rodzaju i ilości włosów. Najelpiej jest
wybrać się do miejsca, gdzie takie zabiegi robią i porozmawiać.
Niektórzy oferują bezpłatne zabiegi "na próbę".

> ile
> czasu minelo od epilacji (bo podobno to sie tak nazywa w przypadku
> lasera) twojej siostry?

Epilacja to chyba inaczej depilacja przez elektorolizę?

> jakie czesci ciala robila i ile razy musiala
> powtarzac zabieg?

Jak już pisałam - twarz (miała zaburzenia hormonalne): wąsik, broda,
policzki. Zabiegi zaczęła chyba w grudniu. Potem jeździła co miesiąc. A
robi się do skutku. Tam gdzie ona jeździła najdroższy był pierwszy i
chyba też drugi zabieg. Trzeci był o połowę tańszy. A wszystkie, które
odbyły się później były już za darmo (nie pamiętam, czy z nich
skorzystała). Ona jeździła kilka dobrych miesięcy, bo depilowali jej
twarz "po kawałku".

1. Data: 2002-07-20 17:34:10

Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" napisał w wiadomości >

> moze ktoras z was uzywala ktoregos z preparatow opozniajacych
> odrastanie wloskow np. kalo? warto to kupic?

Witam na nowej grupie
Ja używam emulsji po depilacji firmy Tanita
( opóźniającej odrost włosów ), rzeczywiscie działa.
Dobrze się wchłania i wygładza skóre. Nie pamiętam ceny ,
ale nie jest zbyt droga.

> no i jak radzicie sobie z wrastajacymi wloskami?

Tego problemu niestety nie udało mi się zwalczyc.
Próbowałam juz smarowania jakimś specjalnym żelem,
ale efektu nie było

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-07-20 17:36:42

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"zGosiula" <z...@p...onet.pl> skrev i meddelandet

> Moja siostra :-). Efekt bardzo zadowalający

A jak wyglada taki zabieg? Czy kazdego wloska traktuje sie laserem
osobno? Jakiej wielkosci sa owe podraznienia?

Dziekuje,
magda

1. Data: 2002-07-20 17:41:07

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tego problemu niestety nie udało mi się zwalczyc.
> Próbowałam juz smarowania jakimś specjalnym żelem,
> ale efektu nie było

ja slyszalam, ze trzeba robic regularnie peeling nog, ale ciagle
zapominam:(

1. Data: 2002-07-20 18:24:01

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

::: Solana ::: wrote:

> A jak wyglada taki zabieg? Czy kazdego wloska traktuje sie laserem
> osobno?

Nie odpowiem, bo... nie wiem :-(. Mogę się wypytać, ale dopiero za ok.
miesiąc. Wydaje mi się, że pojedynczo. Tak byłoby najlogiczniej.

> Jakiej wielkosci sa owe podraznienia?

Obrzęk? Na całej powierzchni depilowanej skóry. Czyli im powierzchnia
mniejsza, rzadsze i cieńsze włosy (dobiera się moc impulsu do rodzaju
włosa), tym obrzęk mniejszy i łagodniejszy.

1. Data: 2002-07-20 18:32:01

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "przyklejka" <p...@w...pl> napisał

No właśnie ... jak z tymi włoskami ?
Ale nie na nogach bo tu jakoś wcale mi nie wrastają ... tylko w miejscach
intymnych ?
Co robicie ? Jeśli coś robicie w ogóle ???

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-07-20 18:53:17

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale nie na nogach bo tu jakoś wcale mi nie wrastają ... tylko w
miejscach
> intymnych ?
> Co robicie ? Jeśli coś robicie w ogóle ???

odkad nie gole, tylko robie to u kosmetyczki cieplym woskiem - nie
wrastaja. odrastaja slabsze, nie maja sily wrastac:)

Jeszcze o farbowaniu
Temat nr 1: maseczki
To ja też.:)
i ja witam