jaki podkład do twarzy?

1. Data: 2002-07-20 09:15:19

Temat: jaki podkład do twarzy?
Od: "efka" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie mi się kończy i muszę kupić nowy. Mam cerę normalną i kilka
rozszerzonych naczynek. Chciałabym żeby był lekki, łatwo się nanosił, w
miarę małe opakowanie bo używam go niewiele i mi się marnuje, albo dzielę
się z siostrą :-) Jaki kobietki, jaki zakupić?
efka

1. Data: 2002-07-20 11:44:26

Temat: Re: jaki podkład do twarzy?
Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik efka <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahb9nr$i6j$...@n...tpi.pl...
> [...]
> miarę małe opakowanie bo używam go niewiele i mi się marnuje, albo dzielę
> się z siostrą :-) Jaki kobietki, jaki zakupić?

podklad rozswietlajaco- antystresowy avon 30 ml podklad tej samej firmy z
serii color trend tez 30 ml
==
annaM

1. Data: 2002-07-20 12:23:29

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "efka" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miarę małe opakowanie bo używam go niewiele i mi się marnuje, albo dzielę
> się z siostrą :-) Jaki kobietki, jaki zakupić?

To zalezy ile masz pieniędzy. Mam, podobnie jak Ty, cerę normalną z
rozszerzonymi naczynkami. Uzywam LOREAL "Ideal Balanse". Jest doskonały.
Szczególnie w połączeniu z pudrem rozświetlającym Hean (ten juz tańszy -
niecałe 10 zł).
Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2002-07-20 20:08:33

Od: "moooni" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete" <a...@o...pl> napisał w wiadomości:

> [...]
> rozszerzonymi naczynkami. Uzywam LOREAL "Ideal Balanse". Jest doskonały.
> Szczególnie w połączeniu z pudrem rozświetlającym Hean (ten juz tańszy -

Mam taką samą cerę. Dziś w drogerii kupiłam dokładnie ten sam podkład,
Loreal Ideal Balance, nr 23, beige peau. Właśnie zaczęłam pracować
(gratulacje przyjmuję, jak najbardziej ;-)), poki co po 12 godzin dziennie,
mam kontakt z klientasmi non stop i nie mogę się świecic ani rozpływać. Mam
nadzieje, ze ten podkład wytrzyma 12 godzin, chociaz na opakowaniu napisano,
że matuje na 8. Najwyżej wyrwę się z pracy ;-)))))
Jak się Loreal sprawuje jeszcze nie wiem, ale pochwalę się za tydzień.

--
moooni

1. Data: 2002-07-20 20:19:12

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moooni" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

>Właśnie zaczęłam pracować
> (gratulacje przyjmuję, jak najbardziej ;-)),

No GRATULUJĘ :-)). Powodzenia w pracy, wysokich zarobków i bardzo krótkich
12 godzin....

> Jak się Loreal sprawuje jeszcze nie wiem, ale pochwalę się za tydzień.

Mam nadzieję, że będzi Ci służył podobnie jak mi.

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2002-07-20 20:38:13

Od: marzka <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaM wrote:

> Użytkownik efka <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:ahb9nr$i6j$...@n...tpi.pl...
>
> podklad rozswietlajaco- antystresowy avon 30 ml
> annaM

Używam go od trzech lat więc nie mam doświadczenia w innych, ale ten akurat
lubię bardzo.
marzka

1. Data: 2002-07-21 15:50:10

Temat: Odp: jaki podkład do twarzy?
Od: "Zielona" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AnnaM <n...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> podklad rozswietlajaco- antystresowy avon 30 ml podklad tej samej
firmy z
> serii color trend tez 30 ml

Uczula. Tak jak wiele kosmetyków firmy Avon ;->>>
pzdr
Zielona

1. Data: 2002-07-21 15:56:57

Od: "Zielona" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dzielę
> się z siostrą :-) Jaki kobietki, jaki zakupić?

Polecam świetny podkład Vichy - Fond de teint, creme satinee.
Znakomity, nie wysusza skóry. Doskonale kryje przebarwienia i
wyrównuje. Nie tworzy skorupy i pudrowej maski na twarzy.
Wcześniej używałam L'Oreala, Revlonu i innych wynalazków, ale żaden
nie równa się Vichy. Jestem mu wierna od roku.
Jedyna wada (?) to cena, ale jest bardzo wydajny i starcza na długo.
pzdr
Zielona

1. Data: 2002-07-21 17:37:31

Od: "damona" <d...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielona" <k...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie równa się Vichy. Jestem mu wierna od roku.
> Jedyna wada (?) to cena, ale jest bardzo wydajny i starcza na długo.

a ktory masz?
do cery suchej/normalnej
czy normalnej/mieszanej?
i ktory to podklad, w kompakcie czy buteleczce czy krem koloryzujacy
bo cos nie kojarze?

uzywalam Aera Teint przez jedno opakowanie (dziwnie brzmi:)
i bylam zadowolona, ale przez to, ze mam przetluszczajaca sie
strefe T, to mi w tym miejscu troche splywal:(
ale tak sie dzieje ze wszystkimi podkladami u mnie.
duzym plusem dla niego bylo to, ze sie czulo, ze pielegnuje skore.

Dobry na lato jest tez krem koloryzujacy Vichy,
bardzo lekki ale dobrze wyrownuje koloryt skory.

pzdr. d.

1. Data: 2002-07-21 18:02:02

Od: "Zielona" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik damona <d...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aherj8$s0h$...@s...futuro.pl...

> a ktory masz?
> do cery suchej/normalnej
> czy normalnej/mieszanej?
> i ktory to podklad, w kompakcie czy buteleczce czy krem koloryzujacy
> bo cos nie kojarze?

W tubie - ten "satynowy"

> [...]
> ale tak sie dzieje ze wszystkimi podkladami u mnie.
> duzym plusem dla niego bylo to, ze sie czulo, ze pielegnuje skore.

Właśnie Aera Teint.
Ja mam normalną cerę ale z tendencją do przesuszania, wrażliwą - efekt
pracy w pomieszczeniach klimatyzowanych. Te podkłady, które wymieniłam
powodowały, że skóra w "T" wysuszała się, pędkała i łuszczyła -
obrzydliwe. Dlatego tak polubiłam Vichy.

> Dobry na lato jest tez krem koloryzujacy Vichy,
> bardzo lekki ale dobrze wyrownuje koloryt skory.

Nie próbowałam jeszcze, ale może czas zacząć.
pzdr
Zielona

bolesny temat:DEPILACJA
Jeszcze o farbowaniu