Jeszcze o farbowaniu

1. Data: 2002-07-20 08:07:58

Temat: Jeszcze o farbowaniu
Od: Agnieszka Krysiak <p...@p...tukan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo mi się nasunęło:
Są farby i szampony koloryzujące. Osobiście wolę szampony, bo włosy mam
cieniutkie, a to niby mniej inwazyjne...
Ale zauważyłam, że coraz mniej ich w sklepach. Wszędzie tylko farby i
farby. Nie wiem, czy to zjawisko regionalne czy ogólnokrajowe?

Agnieszka
--
.-._ http://www.pieski.tukan.pl/ _.-.
) {_}^ )' Agnieszka Krysiak '( ^{_} (

1. Data: 2002-07-20 10:02:34

Temat: Re: Jeszcze o farbowaniu
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Jul 2002 10:07:58 +0200, Agnieszka Krysiak <p...@p...tukan.pl> wrote:
[...]

ja mam wrazenie, ze coraz czesciej farba nazywaja to, co wlasciwie podpada
pod szampon - farby sa coraz mniej trwale. a moze to moje wlosy sie
zmienily? faktem jest, ze sa oporne i kolory szybko sie z nich wyplukuja.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

Temat nr 1: maseczki
To ja też.:)
i ja witam