Yves Rocher

1. Data: 2002-07-19 23:46:38

Temat: Yves Rocher
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny!

co lubicie z tej firmy?

dla mnie the best sa plyny o kapieli i zel do demakijazu (takie 2 w 1 z
tonikiem). kremy jakos nigdy mnie nie zachwycaly. a, i jeszcze peeling do
ciala jest przyjemniutki. czy uzywalyscie czegos z ichniej "kolorowki"?

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-07-20 07:03:53

Temat: Re: Yves Rocher
Od: Ania Wozniak <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-07-20 01:46, Użytkownik Katarzyna Kulpa napisał:

> co lubicie z tej firmy?
Mieli w ofercie promocyjnej fajna mate na plaze ;-) A jesli chodzi o
kosmetyki, to od czasu do czasu kupuje sobie ich przyjemnie pachnace
plyny do kapieli, czy pod prysznic. Natomiast dla mojego syncia kupuje
krem z filtrem 30+ (b. dobrze sie go rozsmarowuje i nie uczula) i plyn
do kapieli dla bobasow :-) wiecej grzechow nie pamietam ;-)
Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2002-07-20 07:09:35

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Jul 2002, Katarzyna Kulpa wrote:

> dziewczyny!

[...]

> dla mnie the best sa plyny o kapieli

A chłopcy już nie mogą używać płynów do kąpieli?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-07-20 07:13:03

Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> kasica
> --
> "he that breaks the thing to find out what it is has left the path of

uwielbiam ich wody tolaetowe ( ale to raczej dla tego , ze wogole uwielbiam
pachnidelka wszelakie:)). mam czesc zetawuYria ( pieknie opakowania - tez
sei licza) i zestaw do makijazu ( dwa blyszczyki i cien - wszystko fioletowe
i lila ). Lubie ich brzoskwiniowy balsam do ciala i peeling do twarzy ( taki
zielony z niebieskimi granulkami:)). Ale wogole to lubie avon jako zem
konsultantka a lojalnosc wobec firmy musi byc:)
==
annaM

1. Data: 2002-07-20 07:18:20

Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz W. Fedorynski <a...@z...mimuw.edu.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.44.0207200908380.5922-100000@joan
na.jfedor.org...

> [...]
>
> A chłopcy już nie mogą używać płynów do kąpieli?
>
> Pozdrawiam,
>
> Alojzy

uzywajcie :) plynow , zeli . balsamow po kapieli i goleniu i pachnijcie :)
==
annaM

1. Data: 2002-07-20 08:24:58

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>co lubicie z tej firmy?

ja bardzo lubie ich taki zeilony zel - mleczko i tonik w 1 - nietlusty
i ladnie pachnie!

1. Data: 2002-07-20 08:28:26

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> dla mnie the best sa plyny o kapieli i zel do demakijazu (takie 2 w 1 z
> tonikiem).

A ja używam też tego żelu do demakijażu i kupuję ich żele do kąpieli.
Ponadto bardzo mi się podoba mleczko opalizujące Ode a l'amur (i mojemu
facewtowi również ;-)). Moja rodzinka używa także ich szamponów. Ale ja
po "wpadkach" z szamponami Avonu wolę w tej dziedzinie nie eksperymentować.

> kremy jakos nigdy mnie nie zachwycaly.

Mnie również - te do twarzy. Natomiast krem do rąk z serii Arnica jest
dość dobry.

> czy uzywalyscie czegos z ichniej "kolorowki"?

Podkład wygładzający Coulewis Nature - moja siostra się nim zachwaca, a
ja jakoś nieszczególnie. Poza tym kredka konturowa i cienie w sztyfcie
do oczu oraz tusz do rzęs z tej samej linii - również żadna rewelacja i
więcej tego nie kupię.
Moja mieszkająca w Niemczech ciocia używa wszystkich niemal kosmetyków
tej firmy z wyjątkiem szminek. Ponoć są słabiutkie. Ale osobiście nie
używałam.
Podobają mi się za to ich pachnidła. Mam delikatną w zapachu Ode a'la
vie. A moja babska rodzinka chyba pozostałe ;-).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-07-20 08:59:47

Od: "efka" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> co lubicie z tej firmy?
Lubię płyn do demakijażu oczu z wyciągiem z bławatka i szampon
przeciwłupieżowy z witaminą e - włosy są bardzo puszyste. Z kolorowych
kosmetyków nic nie używalam.
efka

1. Data: 2002-07-20 09:54:35

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Jul 2002 09:09:35 +0200, Grzegorz W. Fedorynski
<a...@z...mimuw.edu.pl> wrote:
:
: On 19 Jul 2002, Katarzyna Kulpa wrote:
:
: > dziewczyny!
:
: [...]
:
: > dla mnie the best sa plyny o kapieli
:
: A chłopcy już nie mogą używać płynów do kąpieli?

a czy ja zabraniam? :)

kasica

1. Data: 2002-07-20 09:56:58

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Jul 2002 10:28:26 +0200, zGosiula <z...@p...onet.pl>
wrote:
: Podobają mi się za to ich pachnidła. Mam delikatną w zapachu Ode a'la
: vie. A moja babska rodzinka chyba pozostałe ;-).

a jak jest z trwaloscia tych zapachow? bo slyszalam sprzeczne opinie, a
niektore tez mi sie podobaja.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

Hurra, też mam urodę;-)
jaka masz cere - robimy sonde?
Pozdrowionka z Lublina :)