BABY GÓRĄ:))))

1. Data: 2002-07-19 20:55:51

Temat: BABY GÓRĄ:))))
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

udalo sie - mamy grupe tak krytykowana przez chlopakow z "nowych
grup", nie widzieli potrzeby zalozenia tej grupy. my im jeszcze
pokazemy - nie dziewczyny?:)

rena (z maseczka ogorkowa na twarzy)

1. Data: 2002-07-20 07:16:03

Temat: Re: BABY GÓRĄ:))))
Od: "anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> udalo sie - mamy grupe tak krytykowana przez chlopakow z "nowych
> grup", nie widzieli potrzeby zalozenia tej grupy. my im jeszcze
> [...]
i witam na grupie
anka

1. Data: 2002-07-20 07:20:31

Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ah9u7h$1ktk$...@p...acn.pl...
> udalo sie - mamy grupe tak krytykowana przez chlopakow z "nowych
> grup", nie widzieli potrzeby zalozenia tej grupy. my im jeszcze
> pokazemy - nie dziewczyny?:)
>

> rena (z maseczka ogorkowa na twarzy)

nigdy nie moglam tego zrozumiec , wkolko jakies comp nie comp a malej urody
skapili:))
==
annaM

1. Data: 2002-07-20 10:07:50

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 19 Jul 2002 22:55:51 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <r...@p...pl> i powiedziała:

> udalo sie - mamy grupe tak krytykowana przez chlopakow z "nowych
> grup", nie widzieli potrzeby zalozenia tej grupy. my im jeszcze
> pokazemy - nie dziewczyny?:)

E, bez przesadyzmu. Nie zauważyłam na pnn-g jakiejś samczej nagonki
na akurat tę grupę.

Zuzanka

--
Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ... <z...@t...eu.org>
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/

1. Data: 2002-07-20 11:12:52

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E, bez przesadyzmu. Nie zauważyłam na pnn-g jakiejś samczej nagonki
> na akurat tę grupę.

kiedys juz podobno taka grupa nie przeszla, w zeszlych latach sie o
jej zalozenie podpytywalam i strasznie mnie zniechecali, krytykowali
pomysl - ze niby nie ma potrzeby na taka grupe. ale ilosc postow na
dzien dzisiejszy jest imponujacy:)

1. Data: 2002-07-20 11:53:26

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

sama kiedys odpowiadalam na jakies marudzenia na ten temat (co mnie wielce
zdziwilo, bo znam paru panow, co nader chetnie by z takowej grupki
korzystali :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-07-22 15:13:31

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> wrote in message
> [...]
>
> sama kiedys odpowiadalam na jakies marudzenia na ten temat (co mnie wielce
> zdziwilo, bo znam paru panow, co nader chetnie by z takowej grupki

ważne że jest!!!!!!!!!
Hanuś

1. Data: 2002-07-22 17:59:40

Od: "Piotr Bawolski \(Beyzi\)" <b...@i...pl bez spamu> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mi tam nie przeszkadzacie. pl.rec.uroda? czemu nie?

np. ja

Beyzi

Ja też juz sie zasubskrybowałam!
Farbowanie włosów - koniecznie u fryzjera?
Rena - gratulacje :-)
Ja tez tu jestem!