Ja tez tu jestem!

1. Data: 2002-07-19 17:10:58

Temat: Ja tez tu jestem!
Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Ogłaszam konkurs bez nagród:) Kto pierwszy rzuci temat, który rozkręci
grupę?
Dziewczyny, sprint do lustra i piszemy! Ja też lecę.
Anka

1. Data: 2002-07-19 19:13:05

Temat: Re: Ja tez tu jestem!
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miranka" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie!
> Ogłaszam konkurs bez nagród:) Kto pierwszy rzuci temat, który rozkręci
> grupę?
> Dziewczyny, sprint do lustra i piszemy! Ja też lecę.

ok to moze ja zaczne ;-))
co robicie, albo wiecie co robic, w upalne dni,i nie
tylko z tlusta cera. ja niestety takowa mam i musze przyznac
ze pocieszanie typu, iz wolniej sie starzeje, nic nie pomaga w obliczu
stale swiecacego sie nosa. Stosowalam nawet "zmatowiacz" firmy
Neutrogena, ale na dlugo to nie pomaga, plus czuje jak skora mi
nie oddycha. Jak macie jakies pomysly to chetnie poslucham :-))
iwon(k)a

1. Data: 2002-07-19 19:36:39

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> ok to moze ja zaczne ;-))
> co robicie, albo wiecie co robic, w upalne dni,i nie
> tylko z tlusta cera.

Ja mam mieszaną. Używam kremu z serii Normamat Dr Eris. Sprawdza się bez
zarzutu. Może nie mam 100% matu ;-), ale efekt i tak widać.
http://www.eris.pl/kosm_masowe.php?seria=Normamat

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-07-19 19:43:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zGosiula" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja mam mieszaną. Używam kremu z serii Normamat Dr Eris. Sprawdza się bez
> zarzutu. Może nie mam 100% matu ;-), ale efekt i tak widać.
> http://www.eris.pl/kosm_masowe.php?seria=Normamat

dzieki:-)) najwiekszy problem niestety mam
kiedy pracuje caly dzien wtedy pod koniec pracy spokojnie
moge wracac do domu bez uzycia reflektorow w samochodzie ;-))
jak czesto myjesz twarz czy uzypelniasz dzialanie tego kremu?

iwon(k)a

1. Data: 2002-07-19 19:51:34

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> jak czesto myjesz twarz czy uzypelniasz dzialanie tego kremu?

Stosuję jeszcze krem na noc z tej samej serii. Twarz myję standardowo -
rano i wieczorem. Przy bardzo dużych upałach - w miarę uczucia brudu ;-).
Co jakiś czas używam też kremu z serii Pharmaceris "Specjalna kuracja do
skóry łojotokowej ze skłonnością do łuszczenia się". Bo ja tak niestety
też miewa. Szczególnie na nosie jest to widoczne. Najczęściej robię
sobie taką kurację w sezonie grzewczym :-).
http://www.eris.pl/kosm_pharma_pr.php?seria=Pharmace
ris%20S

1. Data: 2002-07-19 20:07:01

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

też miewa. Szczególnie na nosie jest to widoczne. Najczęściej robię
> sobie taką kurację w sezonie grzewczym :-).
> http://www.eris.pl/kosm_pharma_pr.php?seria=Pharmace
ris%20S

bardzo ci dziekuje :-)))
iwon(k)a

1. Data: 2002-07-19 20:15:03

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> bardzo ci dziekuje :-)))
> iwon(k)a

Nie dziękuj :-). Tylko najpierw wypróbuj i sprawdź efekty. Z kosmetykami
tak jak ze wszystkim innym - nie każdemu tak samo i to samo służy ;-).
Ja np. jeszcze ani razu nie podzieliłam opinii zawartych w testach
kosmetyków np. w prasie kobiecej. Inni się zachwycają a ja zazwyczaj
długo muszę szukać, by coś spodobało się mojej skórze :-(.

1. Data: 2002-07-19 20:32:00

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zGosiula" <z...@p...onet.pl> wrote in message
> Ja np. jeszcze ani razu nie podzieliłam opinii zawartych w testach
> kosmetyków np. w prasie kobiecej. Inni się zachwycają a ja zazwyczaj
> długo muszę szukać, by coś spodobało się mojej skórze :-(.

To teraz ja się podpiszę pod Tobą:) i to obiema rękami. Uważam za swój
wielki osobisty sukces, że nauczyłam się nie ulegać namowom ekspedientek w
sklepach kosmetycznych (niech pani TO kupi - klientki bardzo chwalą). Zwykle
okazywało się, że to co pasuje WSZYSTKIM (wg pań ekspedientek), mnie nie
pasowało, a na mojej kosmetycznej półce tylko przybywało 'niewypałów', które
po przeterminowaniu trafiały do kosza. Już zmądrzałam:)
Anka

1. Data: 2002-07-19 20:34:38

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zGosiula" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie dziękuj :-). Tylko najpierw wypróbuj i sprawdź efekty.

masz racje :-)) ostateczne wyniki podam wiec po jakims czasie:-)
ale dziekuje za namiary na zrodla.
iwon(k)a

1. Data: 2002-07-19 21:06:47

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chwalą). Zwykle
> okazywało się, że to co pasuje WSZYSTKIM (wg pań ekspedientek), mnie

podpisuje sie pod tym obiema rekami - ciezko sobie cos dobrac, bo
panie eskpedientki sa po drugiej stronie frontu. ostatnio mi jedna
wciskala krem z opisu polecany dla kobiet po menopauzie, a ja mam 28
lat!!!

Re: No jak w raju !
:-) [OT]