Rena - gratulacje :-)

1. Data: 2002-07-19 17:55:45

Temat: Rena - gratulacje :-)
Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :-)))

Pozdrawiam i skladam szczere gratulacje Renacie :-)))
magda

1. Data: 2002-07-19 20:54:12

Temat: Re: Rena - gratulacje :-)
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam i skladam szczere gratulacje Renacie :-)))

dzieki:)

1. Data: 2002-07-19 20:57:50

Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena tak oto pisze:

> dzieki:)

Aż sie nie chce wierzyć, że tak szybko to poszło, prawda?

Nixe

1. Data: 2002-07-19 21:09:19

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aż sie nie chce wierzyć, że tak szybko to poszło, prawda?

pierwsze niesmiale proby robilam juz w styczniu tego roku:) zakladalam
grupe po raz pierwszy, informatycznie jestem raczej lewa - naprawde
ciezko bylo:) wszystkim zyczliwym pomocnikom dziekije przy tej
okazji!!!!

1. Data: 2002-07-20 17:41:00

Od: "marta " <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena <r...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> grupe po raz pierwszy, informatycznie jestem raczej lewa - naprawde
> ciezko bylo:) wszystkim zyczliwym pomocnikom dziekije przy tej

naprawdę baaardzo dziękujemy!!!! super że już jest ta grupa!!!

1. Data: 2002-07-23 10:32:43

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" <r...@p...pl> rzecze tak w news:ah9u4e$1kt4$1@pingwin.acn.pl:

Ja również :)))
Rena - gratuluję zostania matką grupy dyskusyjnej :))))

--
s i w a
co zajrzała jak obiecała ;)

1. Data: 2002-07-23 17:14:03

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rena - gratuluję zostania matką grupy dyskusyjnej :))))

he he - ilosc zainteresowanych przerosla moje najsmielsze
oczekiwania - jest mi ogromnie milo!!!:))))

siwa - a ty sie przyczynilas, wiec w jakiejs tam czesci jestem matka
chrzestna:)))

Ja tez tu jestem!
Re: No jak w raju !
:-) [OT]