1. Data: 2002-07-19 19:23:35

Temat: .....
Od: "mangareva..." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczynki o czym chcecie pogadac?

1. Data: 2002-07-19 19:51:24

Temat: Re: .....
Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mangareva..." <d...@p...onet.pl> wrote in message
news:ah9ovg$e9n$1@news.tpi.pl...
> dziewczynki o czym chcecie pogadac?

O tym, co zrobić, żeby w upały nie pocić się na twarzy. Dziewczyny niżej
piszą o kremach matujących do tłustych cer - próbowałam, nie pomagają.
Właściwie po nich jest jeszcze gorzej. Odpadają wszystkie pudry, make-upy
itp, bo wszystko po prostu spływa. Z zazdrością patrzę na babki, które nawet
w upały wyglądają w miarę normalnie, a mnie właśnie na twarz występuje cały
pot, jakiego mój organizm akurat chce się pozbyć - przez większość lata
wyglądam jakbym właśnie wyszła z sauny. I co z tym fantem zrobić? Picie wody
ograniczam do niezbędnego minimum, ale najwyraźniej nie tędy droga.
Anka

1. Data: 2002-07-19 20:06:34

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miranka" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wyglądam jakbym właśnie wyszła z sauny. I co z tym fantem zrobić? Picie wody
> ograniczam do niezbędnego minimum, ale najwyraźniej nie tędy droga.

a czy tylko twarz ma takie skolnnosci?? jak dlonie itp
iwon(k)a

1. Data: 2002-07-19 20:16:54

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> a czy tylko twarz ma takie skolnnosci?? jak dlonie itp

Głównie twarz - reszta w normie (zdecydowanie do przyjęcia), a dłonie prawie
wcale.
Anka

1. Data: 2002-07-19 20:32:22

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Głównie twarz - reszta w normie (zdecydowanie do przyjęcia), a dłonie prawie
> wcale.

to rzeczywiscie dziwne, bo myslalam o jakims zaburzeniu typu
nerki, tarczyca albo jakies zaburzenia hormonalne.
kiedys czytalam o tzw przedwczesnej menopauzie, kiedy juz
u 30 latek sa tzw ataki goraca ze zlewaniem potu ciala ale
raczej dotyczylo to calego ciala a nie twarzy.
iwon(k)a

1. Data: 2002-07-19 20:41:57

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> u 30 latek sa tzw ataki goraca ze zlewaniem potu ciala ale
> raczej dotyczylo to calego ciala a nie twarzy.

Właśnie. W dodatku ja tak mam "od zawsze". Zastanawiam się, czy jest jakiś
środek do stosowania na twarz o działaniu podobnym do anty-prespirantów.
(których zresztą nie używam, bo za bardzo niszczą ubranie, a mnie wystarcza
zwykły dezodorant)
Anka

1. Data: 2002-07-19 20:46:35

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (których zresztą nie używam, bo za bardzo niszczą ubranie, a mnie wystarcza

wiesz co mozliwe, ze istnieje cos takiego ale podejrzewam bardziej
ze mozna co stakiego zrobic w aptece. Zwiazki aluminium maja dzialanie
antyperspiracyjne i wiem, ze w aptece mozna kupic cos takiego ale
dla nadmiernie potliwych stop. domyslam sie, ze gdyby dermatolog
wypisal recepte na lek robiony to mozna by bylo kontrolowac potliwosc.
zapytam moja znajoma farmaceutke co o tym mysli.
iwon(k)a

1. Data: 2002-07-19 20:54:42

Od: "[...:::AnyOne:::...]" <*nospam*anyone@iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miranka <a...@s...pl> wrote:

> O tym, co zrobić, żeby w upały nie pocić się na twarzy.
> [...]
> I co z tym fantem zrobić?

Hmm... A może jakiś wzmożony wysiłek fizyczny mógłby unormować wydalanie
(wydzielanie) potu? Np. biegi. Nie wiem... ale wydaje mi się, że mógłby
być to jakiś sposób. Tak czy inaczej czeka Cię wizyta u dermatologa.

I jeszcze jedno - zastanów się nad całym Twoim trybem życia (dieta, sen,
odpoczynek, używki...), bo to też może mieć jakiś wpływ...

[...:::AnyOne:::...]
[Contact me: a...@i...pl | gg#: 1020800]

1. Data: 2002-07-19 21:20:31

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Miranka" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
>
> zapytam moja znajoma farmaceutke co o tym mysli.

Oj spytaj. A ja gapa jestem, bo w tej chwili sobie uświadomiłam, że nigdy
nie mówiłam o tym żadnemu lekarzowi - problem dotyczy tylko lata, a ja wtedy
mam znacznie ciekawsze zajęcia niż latanie po lekarzach. No ale może
rzeczywiście powinnam się wybrać.
Anka

1. Data: 2002-07-19 21:28:07

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"[...:::AnyOne:::...]" <*nospam*anyone@iq.pl> wrote in message

> I jeszcze jedno - zastanów się nad całym Twoim trybem życia (dieta, sen,
> odpoczynek, używki...), bo to też może mieć jakiś wpływ...

Przemyślę, choć za dużo grzechów na sumieniu nie mam - no może prócz
notorycznego niedosypiania.
I tym akcentem kończę na dziś - faktycznie trzeba by się wreszcie wyspać:)
Do jutra,
Anka

Rena - gratulacje :-)
Ja tez tu jestem!