krem pod oczy dla 28-latki?

1. Data: 2002-07-19 21:03:04

Temat: krem pod oczy dla 28-latki?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no coz - mam juz 28 lat i mam problem z dobraniem sobie kremu pod
oczy. te, ktore sa w sklepach, raczej nadaja sie do cer dojrzalych
albo problematycznych np. worki pod oczami itp.

mi nic nie dolega, nie jestem uczuleniowcem, chce profilaktycznie dbac
o delikatna skore wokol oczu, zeby "zapracowac" sobie na ladny wyglad
na starsze lata:)))

macie jakies typy?

1. Data: 2002-07-19 21:10:41

Temat: Re: krem pod oczy dla 28-latki?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> macie jakies typy?

lubie krem pod oczy Dr Eris forte 25 plus.
stosuje do bardzo czesto.
iwon(k)a

1. Data: 2002-07-20 07:17:29

Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ah9ul2$1le8$...@p...acn.pl...
> [...]
>
> mi nic nie dolega, nie jestem uczuleniowcem, chce profilaktycznie dbac
> o delikatna skore wokol oczu, zeby "zapracowac" sobie na ladny wyglad

avon hydrofirming eye cream - mocno nawilzajacy stosuje sie go na noc bo
dziala najlepiej podczas snu:)
==
annaM

1. Data: 2002-07-20 07:18:31

Od: "anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczy. te, ktore sa w sklepach, raczej nadaja sie do cer dojrzalych
> albo problematycznych np. worki pod oczami itp.

since pod oczami lub worki
podobno to taki typ urody
tak slyszalam juz od wielu osob i twierdzily ze z tym nic nie da sie zrobic
a ja chcialabym miec ladna skore pod oczami bez zmarszczek i workow/sincow
tylko jak tego dokonac?...
pozdrawiam
anica

1. Data: 2002-07-20 09:16:53

Temat: Odp: krem pod oczy dla 28-latki?
Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> mi nic nie dolega, nie jestem uczuleniowcem, chce profilaktycznie dbac
> o delikatna skore wokol oczu, zeby "zapracowac" sobie na ladny wyglad

1. krem głęboko nawilżający pod oczy na noc Avonu
2. nowosc - bedzie dostepna dopiero w sierpniu albo i pozniej - Zel pod oczy
z serii Źródło Młodości - Avon
pozdr.
H.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zapraszam na moje aukcje - wyjatkowo zwiazane z tematyka grupy
http://www.allegro.pl/showother.php?id=432672
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1. Data: 2002-07-20 09:21:26

Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zrobic
> a ja chcialabym miec ladna skore pod oczami bez zmarszczek i workow/sincow

Moze sprobuj rozjaśniającego kremu pod oczy Avonu - ma on właściwości
rozjaśniające (dzieki zawartej w nim cytrynie) i pomaga zlikwidowac drobne
zmarszczki; zawiera witaminy A, C i E i ekstrakt drożdzy.
Jeżeli nie zadzała - pozostaje korektor
pozdr.
H.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1. Data: 2002-07-20 16:32:58

Od: "marta" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czołem rena! nareszcię się tu dostałam ufff
jeśli nie masz problemów z oczkami, a chcesz tylko o nie zadbać "na
przyszłość" to mogę Ci polecić krem Vitamin C Absolutes, Revlona. ma milutką
konsystencję, ładnie sie wchłania i odżywia oczki, są wypoczęte i nawilżone,
jak sama nazwa wskazuje zawiera witaminę C, ładnie pachnie

1. Data: 2002-07-20 20:24:20

Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zupełnie niedawno Rena ślicznie napisała :

> no coz - mam juz 28 lat i mam problem z dobraniem sobie kremu pod
> oczy. te, ktore sa w sklepach, raczej nadaja sie do cer dojrzalych
> albo problematycznych np. worki pod oczami itp.
> macie jakies typy?

Krem pod oczy pietruszkowy, nie pamiętam firmy, maleńki sześcianik,
zieloniutki, za 5 zł na krzyż, ale znakomity, naprawdę polecam, sama mam
28 lat i go używam....

--
Joasieńka, Włodek i Wiktor 2 lata i 5 mcy
SOPOT gg 1489928

1. Data: 2002-07-20 20:54:43

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam artykuł Basi na Wizażu
http://www.wizaz.pl/basia_kremy_pod_poczy.php
Pzdr.

1. Data: 2002-07-20 20:58:36

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam artykuł Basi na Wizażu
> http://www.wizaz.pl/basia_kremy_pod_poczy.php

idealny artykul na moj problem - dzieki!!!!!

BABY GÓRĄ:))))
Ja też juz sie zasubskrybowałam!
Farbowanie włosów - koniecznie u fryzjera?
Rena - gratulacje :-)