Hurra, też mam urodę;-)

1. Data: 2002-07-19 21:59:10

Temat: Hurra, też mam urodę;-)
Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy pisałi, że grupa już jest, a ja nie miałam na news.astercity.news.
Na szczęście po zresetowaniu listy (dzięki Miranko:-)) pojawiła się.
No to witam :-)
Same znajome:-)

Sylwia

1. Data: 2002-07-20 07:13:33

Temat: Re: Hurra, też mam urodę;-)
Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwia Haliżak <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aha23f$1pff$...@p...acn.pl...
> Wszyscy pisałi, że grupa już jest, a ja nie miałam na news.astercity.news.
> Na szczęście po zresetowaniu listy (dzięki Miranko:-)) pojawiła się.
> [...]
i nowe znajome tez:)) strasznie sie ciesze , ze jest ta grupa:))
==
annaM

1. Data: 2002-07-20 07:25:35

Od: "anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wszyscy pisałi, że grupa już jest, a ja nie miałam na news.astercity.news.
> Na szczęście po zresetowaniu listy (dzięki Miranko:-)) pojawiła się.
> [...]
choc to nie znaczy ze nieznajoma:-)))
anica

ZASADA POSIADANIA:
Jeśli posiadasz coś dostatecznie długo, możesz to wyrzucić.
Jeśli cokolwiek wyrzucisz, od razu będziesz tego potrzebować.

jaka masz cere - robimy sonde?
Pozdrowionka z Lublina :)
krem pod oczy dla 28-latki?
BABY GÓRĄ:))))