oczyszczacz parowy

1. Data: 2003-03-03 10:26:23

Temat: oczyszczacz parowy
Od: "milutka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie!
Mam pytanie dotyczące urządzenia do domu, więc chyba dobrze trafiłam na
grupę.
Powiedzcie czy ktoś posiada oczyszczacz parowy, jak się on sprawdza w
użytkowaniu, czy jest tak rewelacyjny jak o nim mówią np. w reklamach?
I jakiej firmy byście polecili?

Pozdrawiam
Milutka

1. Data: 2003-03-03 16:31:48

Temat: Re: oczyszczacz parowy
Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Powiedzcie czy ktoś posiada oczyszczacz parowy, jak się on sprawdza w
> użytkowaniu, czy jest tak rewelacyjny jak o nim mówią np. w reklamach?
Wiesz, nie mam takiego oczyszczacza i tak na zdrowy rozum, to sobie nigdy
czegos takiego nie kupie chocby dlatego, zeby mi sie meble od tej goracej
pary nie porozlazily :)

Asia

[ogłoszenie] Usługi budowlane
"zwykłe okna PCV" + zabezpieczenie antywłamaniowe
Bydgoszcz - cykliniarz potrzebny
wykup mieszkania z TBS
Kupie mieszkanie 2 pokojowe