nori w iwasabi

1. Data: 2000-10-10 06:57:12

Temat: nori w iwasabi
Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktorys z szanownych grupowiczow może podac adres sklepu gdzie mozna
nabyc ocet ryzowy, wasabi ( w proszku) i nori?

Od dluzszego czasu poszukuje tych deficytowych produktow, niestety z miernym
rezultatem.

Serdeczne dzięki
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-10-10 07:00:00

Temat: oczywiscie mialo byc nori i wasabi :-)
Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-10-10 07:18:07

Temat: Re: nori w iwasabi
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" <b...@f...hoga.pl> wrote in message
> Czy ktorys z szanownych grupowiczow może podac adres sklepu gdzie mozna
> nabyc ocet ryzowy, wasabi ( w proszku) i nori?

a może napisz gdzie mieszkasz -bo raczej nie zrobisz zakupów na przykład w
Krakowie jak jeteś z Gdańska:)))

Jola

1. Data: 2000-10-10 07:29:41

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktorys z szanownych grupowiczow może podac adres sklepu gdzie mozna
> nabyc ocet ryzowy, wasabi ( w proszku) i nori?

Ocet na winie ryżowym ( bo zapewne o taki Tobie chodzi ) można dostać w
każdym smarkecie, wasabi ni rzucało mi się w oczy, ale nori też widziałem.
Trzeba się dokładnie rozglądać po działach z kuchniami orientalnymi.

ostry

1. Data: 2000-10-10 07:42:58

Temat: Re: nori i wasabi
Od: ":::wojmat:::" <w...@g...CUTITOUTMAN.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota <b...@f...hoga.pl> w wiadomości news:8rue0o$1vc$1@news.tpi.pl
napisał(a):
> Czy ktorys z szanownych grupowiczow może podac adres sklepu gdzie mozna
> nabyc ocet ryzowy, wasabi ( w proszku) i nori?

glonów poszukaj w sklepach ze zdrową żywnością (dla wegetarian i diabetyków
np)

--
wojmat ------------------------------------------------
w...@g...pl weź kęsa bez mięsa ;-)

1. Data: 2000-10-10 07:56:51

Temat: Co do nori i innych
Od: "maja" <k...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Dorota,
dotarla do mnie wczoraj Twoja poczta, ale odp. dopiero dzisiaj na grupie, bo
mi padla wczoraj siec.
Co do skladnikow:
-w Warszawie jest kilka sklepow z takimi rzeczami. Dokladne adresy jesli
chcesz podam Ci pozniej bo jestem kiepska z zapamietywania nazw ulic (na
pewno Chmielna i Woloska w markecie, numery mi wylecialy z pamieci).
Przyblizony koszt takiej przyjenmnosci to: oryginalny ryz japonski do suschi
20-22 zl, nori (jedno opakowanie spokojnie wystarczy na spora kolacje dla
dwoch osob) okolo 15 zł, wasabi (chrzan japonski)...nie pamietam-ale nie
kupowalam go w proszku tylko w tubie i mam go bardzo dlugo, imbir marynowany
(naprawde duzy sloik pysznego, mlodego imbirku w zalewie) ok 15 zł, sake ok
80 zł (zalezy jaka i ile). Jesli bedziesz chciala moge Ci sprawdzic
wszystkie ceny, bo te podane powyzej sa orientacyjne. Acha i mam naprawde
wspanialy przepis na ryz do suschi (sprawdzony !!!!)
Udanych zakupow.

1. Data: 2000-10-10 08:06:54

Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

racja :-)
Mieszkam w okolicach Katowic, w rachube wchodza tez miasta: Warszawa i
Kraków

1. Data: 2000-10-10 08:07:32

Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

zawsze sie dokladnie rozgladam i jeszcze niestety nic nie zauwazylam.
Przynajmniej w Katowicach :-(

1. Data: 2000-10-10 08:15:55

Temat: Re: Co do nori i innych
Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Maju,

Serdeczne dzieki.
Czy ow przepis na ryz do sushi sprawdza sie przy korzystaniu z "normalnego"
:-) ryzu?
Koniecznie podaj taki wyprobowany (ja juz zgromadzilam w swoich zapasach z 5
przepisow na ryz do sushi, ale te sprawdzone sa najlepsze!)
Bede tez wdzieczna za adresy sklepow i cennik. (teraz i tak juz bardzo mi
pomoglas, latwiej bedzie mi zaplanowac calkowity koszt imprezy)
Jesli chodzi o imbir, znalazlam wczoraj przepis na marynowany imbir, ale nie
jestem pewna czy wyszedlby dobry z zakupionego w supermarketach korzenia,
moze to musi byc jakis super swiezy i mlody korzen).

jeszcze raz bardzo dziekuje za pomoc
serdecznie pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-10-10 08:36:48

Od: "maja" <k...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm, szykuje sie naprawde super kolacja,
dzisiaj jestem bardzo krotka z czasem, wiec ceny i wszystkie inne drobiazgi
sprawdze Ci na czwartek (po prostu nie mam czasu wczesniej, zeby pojechac do
tego sklepu). Przepis na ryz podam jutro (ja uzywalam prawdziwego
jakpnskiego ryzu, jest naprawde niesamowity !!! i warto wydac dodatkowo 20
zł, bo w porownaniu do calkowitego kosztu nie jest to juz tak duzo). Jest z
nim troche zabawy, bo trzeba moczyc i inne rzeczy, ale potem po prostu miod
w .......Aby troche podniesc Cie na duchu co do finansow takiej kolacji, to
dodam, ze ja kiedys chodzilam na suschi do japonskiej knajpy Tsubame w
W-wie, dopuki nie odkrylam, ze koszt przyrzadzenia w domu takiej kolacji
jest: 5-6 razy mniejszy. Pozdrawiam.

[ cuisine.pl ] Kto zostanie Kucharzem Roku?
Re: Re: losos
emulgatory
pumpkin pie
Paprykarz