od czeg zaczac dzien - owoce czy warzywa?

21. Data: 2002-05-31 21:51:38

Temat: Re: [ot] od czeg zaczac dzien - owoce czy warzywa?
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:acu67m.3vvqu7b.1@roses.of.many.colours...
> "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> wrote in
>
> 'A kultura tu podobno jest - świadczy o tym nasz wspaniały dom
> kultury...'

;))) Proponuję, wrzuć to na sygnaturkę, zamiast tej wanny.

> Jafne, jafne. Jak Kali wytykać słownictwo, to być dobrze, jak
> Kalemu wytknąć cytat to jest to małostkowe czepianie. ;->

;))))) No już doobrze, nie płacz... ;)
Już nie będę Ci wytykać... ;->

> Dzieciak?

No np. często tarza się po podłodze ;)
może i jest wyrośnięęty, ale dzieeeciak... ;)
no i to słownictwo...

> Może bez skrępowania nazywaj rzeczy po imieniu?

A jak? :)

W ogóle
> to oceniasz osobę, czy zachowania? 'A kultura tu...'

Oceniam zachowania osoby-dzieciaka... ;)
Ostatnio już nawet sepleni... ;)

Krystyna

22. Data: 2002-06-03 08:09:23

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ;))) Proponuję, wrzuć to na sygnaturkę, zamiast tej wanny.

Zbyt popularne. Już prędzej 'Numerek w krzaczkach'. ;-)

> A jak? :)

Już Ty wiesz jak... ;-)

> Oceniam zachowania osoby-dzieciaka... ;)

Dziecko też człowiek! ;-)

> Ostatnio już nawet sepleni... ;)

Naplawdę? Cioś chiba psiegapiliśmy, bo diawno niusików nie
citaliśmy. Pójdziemy tloche nadlobić blaki! ;->

--
/**** Here comes the war. ****\
***** Did you think we were born in peaceful times? *****

23. Data: 2002-06-03 19:45:29

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:adff8j.3vvk77t.1@roses.of.many.colours...
> "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> wrote in

> Zbyt popularne. Już prędzej 'Numerek w krzaczkach'. ;-)

Boszsz... jaki znowu 'numerek w krzaczkach' ?!
Może nie powinnam pytać, bo temat poserfuje zupełnie nie w kierunku diety,
jak ostatnio na p.s.w. ... ;)))

> Już Ty wiesz jak... ;-)

Czy Ty mnie nie przeceniasz? Nawet JA wiem, że niewiele wiem... ;)

> Dziecko też człowiek! ;-)

I wszystkie dzieci są nasze! ; )

> Naplawdę? Cioś chiba psiegapiliśmy, bo diawno niusików nie
> citaliśmy. Pójdziemy tloche nadlobić blaki! ;->

Ułatwię Ci w ramach rehabilitacji za tego Kalego... ;->
cytuję jasiacz.:

"pani krysysiu ja pania tez pozdrawiam

zawsze pani optymalnyjanek"

prawda, jakie to czasami urocze stworzonko? ... ;)

Kłopoty z sercem na DO
modelki i fotomodelki
TADA ;)
Miesnie brzucha - dolna partia