Miesnie brzucha - dolna partia

1. Data: 2002-05-23 14:22:04

Temat: Miesnie brzucha - dolna partia
Od: "Piter" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.

moze mi ktos pomoc jak zrzucic tluszcz z dolnej czesci brzucha? jakie
cwiczenia/urzadzenia sa do tego najlepsze? brzuszki sa troche kiepskie bo po
pierwsze boli po jakims czasie kregoslup a po drugie sa malo skuteczne :(

2. Data: 2002-05-23 14:54:52

Temat: Re: Miesnie brzucha - dolna partia
Od: Mariusz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 May 2002 16:22:04 +0200, "Piter" <...@c...pl> wrote:

> [...]
>pierwsze boli po jakims czasie kregoslup a po drugie sa malo skuteczne :(

Bardzo dobrym ćwiczeniem na dolne partie brzucha jest na przykład
unoszenie nóg w zwisie. Łapiesz się drążka i podnosisz ugiete nogi w
kolanach na wysokość pasa. Staraj się mocno napinać mięśnie brzucha w
fazie unoszenia. Same ćwiczenia nie pomogą Ci zrzucić zbędnego
tłuszczu. Do tego potrzebna jest odpowiednia dieta.

--
pozdrawiam,
Mariusz

3. Data: 2002-05-23 14:59:01

Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piter" <...@c...pl> wrote in message news:acitq8$n85$1@news.tpi.pl...

> [...]
po
> pierwsze boli po jakims czasie kregoslup a po drugie sa malo skuteczne :(

Nie ma mozliwosci zrzucenia tluszczu 'miejscowo', cwiczeniami tylko
wzmocnisz miesnie brzucha, co wplynie na jego wyglad, ale przy duzej ilosci
tluszczu efekty i tak nie beda widoczne :(. Podstawa to dieta i aeroby
(rower, plywanie, biegi itp.), a jesli chcesz to tego cwiczyc brzuch, to
regularnie i PRAWIDLOWO (przynajmniej co 2 dzien po 20 min intensywnych
cwiczen). Trzeba_umiec_cwiczyc - jesli boli Cie kregoslup, to znaczy, ze zle
wykonujesz cwiczenia i taki trening przyniesie Ci wiecej szkody nic pozytku.
Samymi cwiczeniami nie pozbedziesz sie tluszczu, wiec najlepiej pomysl od
razu o kuracji odchudzajacej i z czasem najlepiej poszukaj kogos, kto pokaze
Ci, jak prawidlowo cwiczyc, jesli planujesz rowniez nadac ksztaltu miesniom
brzucha.

pozdrawiam
Ewelina

4. Data: 2002-05-23 15:19:05

Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"magdaz" <m...@p...wp.pl> wrote in message

> jesli sa dobrze wykonane to po pierwsze nie boli kregoslup, a po drugie sa
> skuteczne, poza tym sa przeciez rozne kombinacje z nogami.

Te cwiczenia sa niestety skuteczne na spalanie tluszczu tylko 'pozornie' -
powiedzmy: "tluszcz ladniej sie uklada na wycwiczonych miesniach" ;). Walcze
z tym od dlugiego czasu i musze przyznac, ze jest ciezko - dopiero dieta
pokazuje efekty treningu. Chociaz mam niezle wypracowane miesnie brzucha, to
zeby to jeszcze ladnie wygladalo, przypuszczalnie bede musiala skupic sie na
diecie jeszcze przez dlugi czas. Nawet z ta warstwa tluszczu widac, ze
cwiczylam brzuch, ale do estetycznego wygladu brzucha w stylu 'fitmess' :)
to mi jeszcze sporo brakuje.

Ewelina

5. Data: 2002-05-23 15:21:06

Od: "Piter" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

THNX ide biegac :)

6. Data: 2002-05-23 15:25:59

Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piter" <...@c...pl> wrote in message news:acj197$ioa$1@news.tpi.pl...
> THNX ide biegac :)

I dieta, i dieta - nie zapomnij :))

powodzenia w uzyskiwaniu wymarzonych efektow :)
Ewelina

7. Data: 2002-05-23 15:45:21

Od: "magdaz" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> jesli sa dobrze wykonane to po pierwsze nie boli kregoslup, a po drugie sa
skuteczne, poza tym sa przeciez rozne kombinacje z nogami.
magda

8. Data: 2002-05-23 16:29:18

Od: "Piter" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wedlug mnie jezeli chodzi o wyglad walkow przed i po cwiczeniu miesni
> brzucha, to polecam cwiczyc, ja po 1.5 roku cwiczenia jestem na prawde
> zadowolona.

ok ale ja mam tylko 2 miesiace :) czyli musi byc EXPRESowe skapanie tluszczu
:(

9. Data: 2002-05-23 16:33:34

Od: "magdaz" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]

wedlug mnie jezeli chodzi o wyglad walkow przed i po cwiczeniu miesni
brzucha, to polecam cwiczyc, ja po 1.5 roku cwiczenia jestem na prawde
pozdr
magda

10. Data: 2002-05-23 16:46:24

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ok ale ja mam tylko 2 miesiace :) czyli musi byc EXPRESowe skapanie
tluszczu
> :(

Expresowe efekty przyniosą: ćwiczenia, dietka i L-Karnityna. Nawet po dwóch
mie-
siącach powinno "coś" widać ;) Tylko pamiętaj by po odstawieniu L-Karnityny
ćwiczyć równie regularnie.

Pzdr Anastazja

Arkadia w Warszawie
płatki jęczmienne / indeks IG