odchudzanie a uczucie zimna,pytanie do wszystkich

31. Data: 2002-12-12 13:40:21

Temat: Re: odchudzanie a uczucie zimna,pytanie do wszystkich
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ata1jo$6j9$1@news.gazeta.pl...
> Oj, ja też marznę o każdej porze roku :D
> Mamy to samo jak widzę. Tyle, że ja się do tego już
> przyzwyczaiłam i myślałam, że tak mam i już.
> Czasem słyszę, że mam wyjątkowo zimne stopy ;)
> czy dłonie, ale to taka moja norma.
> Mówisz, że mogę być chora? :)

Nie ,ja nie mowie,ze to choroba,usiluje tylko znalezc przyczyne i jakos
sobie z tym poradzic.Poczytaj porady LEszka i Marcina.Ja pewne wnioski juz
wyciagnelam,a na pewno zasiegne rady specjalisty.Pozdrawiam Hafsa

32. Data: 2002-12-13 09:16:17

Od: "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:at9g1m$617$...@a...dialog.net.pl...

> Rozumiem, że znasz się na medycynie równie dobrze jak na astrofizyce.
> Potrafisz ocenić właściwie procedury medyczne, tak samo jak warunki życia na
> księżycu. Gratuluję tylu fakultetów!
> Może jednak się mylę?

Wiesz co Leszek, Hafsa mnie prosiła, żebym się nie
kłócił, przed świętami....
... ale po świętach masz przegwizdane ;)

> Może opierasz swoją opinię na pisaninie "specjalistki" Tinue, która w innym
> poście zaleca wegetarianom "spożywanie odpowiedniej ilości HDL", coby nie
> zachorowali na chorobę wieńcową?

Czytałem trochę porad lekarzy 'optymalnych',
bez niczyjego komentarza, słyszałem również
własne słowa naczelnego lekarza 'optymalnego',
to mi wystarcza do wyrobienie własnego zdania, ok?

pozdrawiam Chaciur

33. Data: 2002-12-13 14:56:17

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Wiesz co Leszek, Hafsa mnie prosiła, żebym się nie
> kłócił, przed świętami....
> ... ale po świętach masz przegwizdane ;)

Dzieki za usluchanie prosby,po swietach bedzie przed nowym rokiem,wtedy tez
nie mozna sie klocic.Potem bedzie nowy rok,tez nie warto zaczynac....

> [...]
> bez niczyjego komentarza, słyszałem również
> własne słowa naczelnego lekarza 'optymalnego',
> to mi wystarcza do wyrobienie własnego zdania, ok?

A ja pomimo wszystko zasiegne opinii lekarza optymalnego,przeciez wcale nie
musze sie z nia zgodzic,ani zastosowac.Wazny dla mnie w tym wypdku efekt
koncowy.Hmmm,dzis mialam dreszcze z zimna,a na dworze cieplej a w domku
ponoc upal.Mnie ledwie cieplo,rece mam zimne,na nogi bose tez popatrzylam-sa
zimne i sine.To potwierdza teorie,ktore tu przeczytalam,teraz musze zrobic
cos,by zaczac wracac do rownowagi.Pozdrawiam Hafsa

34. Data: 2002-12-13 23:04:14

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> działanie
>
> Janku,myslalam o tym ECA.Mi na tym bylo cieplo,ale nie jadalm wtedy
nic.Jak
> to pogodzic z jakimis kaloriami,zdrowym odzywianiem itd?Hafsa

Po prostu należy jeść!
:-)

Na poważnie. Proponuję ustawić sobie budzik lub alarm w zegarku i o
określonych godzinach jeść małe, przemyślane porcje. Będzie OK.
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

35. Data: 2002-12-13 23:06:02

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Blagam ,nie klocccie sie,temat dla mnie istotny,i nie tylko dla mnie,mam
> znajomego,mieszka na Florydzie/to o tobie Vipi :-)))))))))))))))))))))) /
> schudl jakies 30 kg i MU jest zimno.Myslalam,ze sprawa dotyka tylko

Niech pojedzie do cieplejszych krajów.
Nadmuchać materac i na Kubę, to już niedaleko.
;-)

36. Data: 2002-12-13 23:07:27

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Następne 0,03 zł

Dla zmarzlaków polecam saunę. Jest ciepło jeszcze w parę godzin po. Ostatnio
chodze prawie codziennie.

37. Data: 2002-12-14 09:15:17

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:atdp4t$79o$2@news.tpi.pl...
/

> Niech pojedzie do cieplejszych krajów.
> Nadmuchać materac i na Kubę, to już niedaleko.
> ;-)
No widzisz Janku,dlaczego bagatelizujesz spraee,piszac te slowa mialam na
mysli,ze niekoniecznie mieszkanie w chlodnym klimacie,no dobrze odeslecie
mnie na pl.rec.klimaty.,w przejsciowym ,jak w Polsce,wpywa na to uczucie
chlodu,to jest sprawa zaburzen homeostazy organizmu i bardzo chcialabym
wiedziec,jak pomoc sobie,a przy okazji inni beda madrzejsci.Moze Janku ty
masz tez jakis pomysl na to wszystko,a nie tylko kpiny?
Pozdrawiam Hafsa

38. Data: 2002-12-14 09:19:21

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:atdp4q$79o$1@news.tpi.pl...

> [...]
>
> Na poważnie. Proponuję ustawić sobie budzik lub alarm w zegarku i o
> określonych godzinach jeść małe, przemyślane porcje. Będzie OK.

Troszke dla mnie nierealne,w ciagu dnia na ECA nie bede jadla ani pila
nic.Apetyt przychodzi na wieczor.Chyba Efedryna przestaje dzialac.I wtedy
nie wiem w co zeby wsadzic najpierw.Poza tym, hmmm nie moge zycia
podporzadkowac jedzeniu.Nie jestem tylko godpodynia domowa,pracuje tez kilka
godzin dziennie,a w pracy nie zjem nic.I nic nie wypije.Taka mam
prace.Pozdrawiam,ale wezme twoja rade sobie do serca,moze to bedzie jakis
sposob?Hafsa

39. Data: 2002-12-14 09:21:57

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:atdp7g$7kk$1@news.tpi.pl...
> Następne 0,03 zł
>
> Dla zmarzlaków polecam saunę. Jest ciepło jeszcze w parę godzin po.
Ostatnio
> chodze prawie codziennie.

Bo masz ja w zasiegu....ja niestety nie.Juz o tym myslalam,ale w goracej
parze to wysiedze,ale potem nikt mnie nie zmusi do zimnej wody.Raczej cieply
prysznic i juz.Hafsa
PS masz dobre pomysly,ten tez wezme pod uwage

40. Data: 2002-12-14 09:24:23

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiedziec,jak pomoc sobie,a przy okazji inni beda madrzejsci.Moze Janku ty
> masz tez jakis pomysl na to wszystko,a nie tylko kpiny?

Mam taki sam problem, niskie ciśnienie, marzną mi kończyny.
Ciepło się ubieram, ciepłe napoje, przebywanie w ciepłym pomieszczeniu.
Bardzo pomaga sauna, ruch itp.

Najlepszym pomysłem jest wyjazd do cieplejszego klimatu. W krajach, gdzie
temperatura przez całą dobę utrzymuje się w przedziale 28-38 w cieniu nie
marzły mi ręce.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

ECA