oddawanie moczu -> skórcz ?

1. Data: 2006-02-17 23:35:09

Temat: oddawanie moczu -> skórcz ?
Od: "Bartek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Troche boje się pytać co to może być...... :(
od czasu do czasu, średnio 2 - 3 razy w miesiącu,
podczas oddawania moczu nagle pojawia się coś co przypomina
skórcz, np. taki w nodze jaki może "złapać" na basenie, tyle że ten
jest znacznie słabszy, występuje on na odcinku pomiędzy
moszną a odbytem... nie ma on żadnego wpływu na oddawanie moczu,
nie jest on bardzo bolesny aczkolwiek nie jest to nic przyjemnego...
ustępuje sam po kilku sekundach.
Nie wiem czy ma to jakies znaczenie ale mam 22 lata,
od 2 lat regularnie współżyje z dziewczyną,
i od roku mam niestety bardzo siedzący tryb pracy-non stop w samochodzie.
Nigdy nie mialem żadnych problemów z oddawaniem moczu, na nic nie chorowalem
etc.
Czy Grupowicze domyślają się co to może być ?
pozdrawiam serdecznie !
Bartek