okres, ból brzucha i migrena?

1. Data: 2006-02-18 09:03:39

Temat: okres, ból brzucha i migrena?
Od: "Katri" <katrinosUsUnToUsun@usun to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

może ktoś doradzi w takiej sprawie?
bół głowy i ból brzucha przytarfia się kobietom przed okresem i w trakcie
brałam 2 lata tabletki anty. potem przerwa i teraz od pół roku biorę dalej
te same
przy pierwszym braniu tabletek przed przerwą nie miałam takich
wyraźnych objawów jak ból głowy i brzucha, przed rozpoczeciem brania
tabletek
tylko czasem zdarzały się bóle brzucha podczas okresu
czy możliwe jest że przy tym rozpoczęciu po przerwie przyjmownaia tabletek
organizm źle reaguje na nie? czy branie tabletek antykoncepcyjnych może
powodować bóle głowy przed okresem i w trakcie? może to są migreny?
może ktoś coś poradzi? jak mam wytrwać przez okres?
za tydzień mam wizytę u lekarza - może będę musiała poprosić zmienić
tabletki ...
dzieki i pozdr. :)