oddział

1. Data: 2002-03-25 08:02:27

Temat: oddział
Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest oddział szczeciński, to może być również oddział gdański. kto się
poczuwa. Może jakieś spotkanie?

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )

1. Data: 2002-03-25 08:16:06

Temat: Re: oddział
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest oddział szczeciński, to może być również oddział gdański. kto się
> poczuwa. Może jakieś spotkanie?

Oddział gdański to miał spotkanie z Krysią latem ubiegłego roku. Teraz to
jeszcze oddział warszawski będzie się cieszył naszą Szefową a potem znowu
paryski.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-03-25 08:24:22

Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oddział gdański to miał spotkanie z Krysią latem ubiegłego roku. Teraz to
> jeszcze oddział warszawski będzie się cieszył naszą Szefową a potem znowu
> paryski.

Ja uznaję Krysię jako szefową CafeZaSłupem, ale w pl. rec .kuchnia ?

1. Data: 2002-03-25 08:37:23

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja uznaję Krysię jako szefową CafeZaSłupem, ale w pl. rec .kuchnia ?

Cafe miałam na mysli, ale klawiature oszczedzam i nie napisalam;-)

Basia

1. Data: 2002-03-25 09:35:04

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamas" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> jest oddział szczeciński, to może być również oddział gdański. kto się
> poczuwa. Może jakieś spotkanie?

a czy jest oddział wrocławski?
pozdr
Ania

1. Data: 2002-03-25 10:30:43

Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy jest oddział wrocławski?
> pozdr
> Ania

Nie ma oczywiście żadnych oddziałów, mój post był tak trochę pół żartem pół
serio. :-))

1. Data: 2002-03-25 10:48:21

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy jest oddział wrocławski?

To moze male wyjasnienie - do Polski n 3 tygodnie przyjechala bardzo lubiana
przez całą grupę Krysia czyli Opakowana Ciotka Mechci;-)
Podroz zaczela od Paryza, potem Wroclaw, teraz Szczecin a od jutra W-wa.
Osoby, ktore w kolejnych punktach wycieczki spotykają Krysię relacjonują te
spotkania i stąd się wziął ten oddział szczeciński ;-))

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-03-25 11:01:12

Od: "DanaB" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kamas" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> >

> a czy jest oddział wrocławski?
> pozdr
> Ania

Oczywiscie! Jest nawet relacja z wroclawskiego spotkania 22-03 w czasie
tournée Opakowanej - (Salutation de opakowana we Wroclawiu - 23-03-2002).
Skromna, bo mialysmy tylko jedno popoludnie, Szefowa podroz do Szczecina, a
ja samodzielne prowadzenie autka do Klodzka, dlatego tez nie posmakowalysmy
zadnych alkoholi i wysuszona Szefowa nadrabia w Sz.
--
DanaB
www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2002-03-25 15:39:48

Temat: Re: oddzia
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podroz zaczela od Paryza, potem Wroclaw, teraz Szczecin a od jutra W-wa.

Dokladnie, a Warszawa to az dwa razy :-)) Raz w piatek, a drugi we wtorek po
Swietach. Drugi raz w polaczeniu z silna i zgrana grupa krakowska :o))) Z
tego co wiem, to kapelusze i wachlarze juz dawno zakupione i przygotowane, w
aparatach najwieksze klisze. Slowem wszystko jest gotowe :o))

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia