oddział laryngologiczny w Warszawie - PILNE!

1. Data: 2005-02-26 10:44:57

Temat: oddział laryngologiczny w Warszawie - PILNE!
Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mojemu tacie miesiąc temu wyskoczyła na szyi gula wielkości jajka. Lekarz
podejrzewał zapalenie węzła chłonnego. Ojciec dostał antybiotyk, nie
pomogło, miał robione badania krwi, usg brzucha i szyi, rentgen klatki
piersiowej - nic nie wykazały, poza usg, na którym było widac tę gulę.
Teraz, od 2 tygodni tata ma gorączkę, która wieczorami dochodzi do 39,6, a w
ciągu dnia spada do około 37,5 - 38 stopni. Ponadto od guli, która teraz
zrobiła sie bardzo twarda, w stronę szczęki zaczął być wyczuwalny jakiś
"pasek" (ścięgno?- nie mam pojecia).

Lekarz stwierdził, że już nie wie co to może być i dał skierowanie do
szpitala.
Tata wybiera się do szpitala w poniedziałek, dlatego pisałam, ze to pilna
sprawa.

Jeśli możecie polecić jakiś odział laryngologiczny, to bardzo proszę o
pomoc!
Rozważamy 2 szpitale najbliżej domu: szpital na Wołoskiej i na Banacha.

Dziękuję za rady!
Sylwia