odkręcanie filtra w pralce Candy

1. Data: 2007-10-04 18:16:31

Temat: odkręcanie filtra w pralce Candy
Od: "Zofia Kosnik" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tp może banalne ale nie mogę poradzić sobie z odkręceniem filtra w pralce
Candy Holiday 182-instrukcję mam po rosyjsku-a z niej (bardziej z rysunku
się orientuję)trzeba pokrętło przekręcić w lewo o 1/2 obrotu i kiedy jest w
pozycji pionowej pociągnąc... za nić w swiecie nie daje się... czy może
jakiś klucz jest do tego potrzebny?...od momentu kupna pralki a to juz ze 2
lata minęły nie odkręcałam filtra ...prosze o pomoc

2. Data: 2007-10-05 05:52:02

Temat: Re: odkręcanie filtra w pralce Candy
Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiś klucz jest do tego potrzebny?...od momentu kupna pralki a to juz ze
> 2 lata minęły nie odkręcałam filtra ...prosze o pomoc

W mojej Candy (Tempo Logic - napisane na obudowie) filtr wykręca się
"normalnie" przez wykonanie kilku obrotów w lewo. Pierwszy raz wykręciłem
też mniej więcej po dwu latach i czego tam nie było.
Może taki zapaprany jest że nie chce wyjść?

Pozdrawiam emarcin

3. Data: 2007-10-05 13:15:51

Od: Poldekk <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zofia Kosnik wrote:

> [...]
> jakiś klucz jest do tego potrzebny?...od momentu kupna pralki a to juz ze 2
> lata minęły nie odkręcałam filtra ...prosze o pomoc

U mnie trzeba przekręcić w lewo do pierwszego oporu i jeszcze troszkę,
aż "przeskoczy" i wtedy daje się wyjąć. Ale to nie jest Candy. Choć w
dzisiejszych czasach pralki z nalepkami różnych firm są chęsto w dużym %
z tych samych elementów.

Lastriko
Zuzycie gazu, pradu, wody - ciekawe jak jest i innych :)
próba2
plamy na plycie ceramicznej
próba