odkurzacz bezworkowy

1. Data: 2007-04-28 19:00:42

Temat: odkurzacz bezworkowy
Od: Ra <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak czesto czysci się ten pojemnik: po każdym sprzątaniu czy jak się
zapełni ?
nie wiem czy lepiej kupic odkurzacz bezworkowy czy z workiem, myślę nad
electrolux lub bosch, jest ogólnie dosc sporo modeli
ważne żeby nie porysował parkietu, był w miarę bezobsługowy i żeby nie
dmuchał z tyłu smrodem i gorącym powietrzem jak obecny zelmer

2. Data: 2007-04-28 20:59:48

Temat: Re: odkurzacz bezworkowy
Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Porządny odkurzacz bezworkowy dla Polaka to taki, który gorące powietrze
z całym syfem od razu wyrzuca przez dodatkową rurę prosto do sąsiada :)

3. Data: 2007-04-29 16:56:14

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ra napisał(a):

> jak czesto czysci się ten pojemnik: po każdym sprzątaniu czy jak się
> zapełni ?

To zalezy od Ciebie. Ja mam maly odkurzac cyklonowy (LG z serii Cyking)
i co prawda a. zapelnianie pojemnika nie powoduje utraty mocy ssacej
b. po zapelnieniu powinna sie zapalic dioda, ale i tak wyrzucam jego
zawartosc po kazdym odkurzaniu.

> nie wiem czy lepiej kupic odkurzacz bezworkowy czy z workiem, myślę nad
> electrolux lub bosch, jest ogólnie dosc sporo modeli
> ważne żeby nie porysował parkietu,

Tez sie dlugo zastanawialem, a jako ze dywanow nie posiadam - wzialem
cyklonowy (bezworkowy) LG z dodatkowa szczotka do parkietu.

Pozdrawiam,
Wojtek

montaż klamki
Instalacja C.O w bloku - wspolnota mieszkaniowa - problem
klimatyzacja. jakiej firmy w średniej cenie i skuteczne ?
Blat z plytek granitowych ??
Nogi metalowe (pod stol)