odkurzacz ogrodowy

11. Data: 2005-10-23 12:59:17

Temat: Re: odkurzacz ogrodowy
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy odkurzacz ogrodowy to dobry wynalazek?
> Czy można odkurzać mokre liście?
> Może ktoś ma i chciałby polecić :-))
> pozdrawiam, Bogda

Moja Doroga myślę że to co teraz powiem definitywnie Cię zrazi do odkurzacza
zasysającego powietrze do środka. Wyobraź sobie ile pożytecznych stworzeń
wciagniesz i zmielisz w jego wnętrzu ?!

Serdecznie Miłka

12. Data: 2005-10-23 13:32:54

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl wrote:

> Moja Doroga myślę że to co teraz powiem definitywnie Cię zrazi do odkurzacza
> zasysającego powietrze do środka. Wyobraź sobie ile pożytecznych stworzeń
> wciagniesz i zmielisz w jego wnętrzu ?!

Ale sa miejsca, gdzie taka maszyna jest niezastapiona.
Na przyklad otoczenie basenu, gdzie (w otoczeniu, nie w basenie)
na dodatek rosnie jalowiec plozacy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2005-10-23 15:07:26

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Oct 2005 14:59:17 +0200, m...@o...pl
napisał(a):

> Moja Doroga myślę że to co teraz powiem definitywnie Cię zrazi do odkurzacza
> zasysającego powietrze do środka. Wyobraź sobie ile pożytecznych stworzeń
> wciagniesz i zmielisz w jego wnętrzu ?!

A co za różnica czy zmieli w odkurzaczu czy spali;)

Marta

14. Data: 2005-10-23 16:14:10

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Moja opinia ze sklepowego oglądu oraz z obserwacji pracy tego urządzenia
> jest taka:
> sprzęt ciężki, nie dla kobiety...itd
> pozdrówko
> Anka

Bardzo dziękuję za obszerne wyjaśnienie,
pozdrawiam,
Bogda

15. Data: 2005-10-23 16:18:23

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedni te liscie wciagaja do maszyny,

u nas taka maszyna do wciągania nazywa się "odkurzacz ogrodowy":-)

dziękuję za wyjaśnienia, pozdrawiam,
Bogda

16. Data: 2005-10-23 16:19:55

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co za różnica czy zmieli w odkurzaczu czy spali;)

O paleniu tu nie ma mowy! Wystarczy zgarnąć na klomby a wiosną zmiąć w
dłoniach i zmieszać z wierzchnią warstwą ziemi. No chyba że to orzecha
włoskiego ... to już jak kto ma wyobraźnie.

;-)

Serdecznie Miłka

17. Data: 2005-10-23 16:24:03

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co za różnica czy zmieli w odkurzaczu czy spali;)
>

> --
> Pozdrawiam
> Marta

Z tego wynika, że nie ma to jak kompostownik !!
a liście jeśli usuwać to raczej ręcznie :-)
pozdrawiam, Bogda

18. Data: 2005-10-23 17:29:25

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a liście jeśli usuwać to raczej ręcznie :-)
> pozdrawiam, Bogda

Stanowczo grabkami "pazurkami", ręcznie to można nie zdążyć przed zimą
!!!

;-)

Serdecznie Miłka

19. Data: 2005-10-23 20:32:54

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Oct 2005 18:19:55 +0200, Miłka napisał(a):

> O paleniu tu nie ma mowy! Wystarczy zgarnąć na klomby a wiosną zmiąć w
> dłoniach i zmieszać z wierzchnią warstwą ziemi. No chyba że to orzecha
> włoskiego ... to już jak kto ma wyobraźnie.

Tu nie, ale w innym temacie było:)
Marta

20. Data: 2005-10-23 20:43:46

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stanowczo grabkami "pazurkami", ręcznie to można nie zdążyć przed zimą
> !!!
>
> ;-)
>
> Serdecznie Miłka

Dla mnie grabkami to ręcznie :-)
podobnie jak kopanie rowów : mechanicznie albo ręcznie!
pozdrawiam, Bogda

Re: czy pila spalinowa da sie swobodnie wyciac zarosla w sadzie, samosiejki drzewek kilkuletnich?
Środek nicieniobójczy
wniosłam cymbidium
Duże zwierzę ogrodowe
Katalpa, opinie ?