odkurzacz wodny a odkurzanie na mokro

1. Data: 2002-01-03 12:39:01

Temat: odkurzacz wodny a odkurzanie na mokro
Od: "lk" <l...@z...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam serdecznie dosc zwyklego odkurzacza a wlasciwie zakurzacza. Stojac przed
koniecznoscia zakupu czegos ze skuteczniejszym filtrem mam watpliwosci
wynikajace z roznych pojec zawartych w uproszczonych opisach wystepujacych
na rynku odkurzaczy oraz wynikajace z bardzo zroznicowanych cen. Prosze
znawcow tematu o wyjasnienie czy kazdy odkurzacz, ktory ma cos wspolnego z
pojeciem odkurzania na mokro / na sucho posiada filtr wodny, czy tez
wyraznie musi byc w nazwie ujete , ze jest to odkurzacz wodny. Chcialbym
kupic cos mozliwie taniego ( widzialem w TESCO za ok 300 zl ) jednoczesnie
nie bedac nabity w butelke przez obsluge. Co sa warte te tanie odkurzacze z
mozliwoscia odk. na mokro ? Mozliwosc prania dywanow nie jest dla mnie
niezbedna.
Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam Leszek

1. Data: 2002-01-03 13:48:29

Temat: Re: odkurzacz wodny a odkurzanie na mokro
Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lk <l...@z...zgora.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a11jev$4j8$...@n...tpi.pl...
> [...]
> nie bedac nabity w butelke przez obsluge. Co sa warte te tanie odkurzacze

Kumpel uzywal wodnika zelmera. Dal sobie spokoj bo stwierdzil, ze za duzy
klopot z obsluga (wymiana wody, mycie zbiornika).

Karol

1. Data: 2002-01-03 14:02:13

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lk" <l...@z...zgora.pl> writes:

> [...]
> pojeciem odkurzania na mokro / na sucho posiada filtr wodny, czy tez
> wyraznie musi byc w nazwie ujete , ze jest to odkurzacz wodny. Chcialbym

Nie kazdy. Musi byc napisane, ze filtr wodny, mozliwosc prania dywanow
nie ma z tym nic wspolnego.

MJ

1. Data: 2002-01-04 08:40:56

Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lk" <l...@z...zgora.pl> napisał w wiadomości

[...]

Zależy ile masz do wydania. Ja kupiłem w zeszłym roku odkurzacz Gisowatt
Phoenix II. Z filtrem wodnym, możliwością prania i nawilżania oraz
trzepaczką elepstryczną do dywanów.
Jestem z niego baaaardzo zadowolony. Zwłaszcza, że mojedziecko zaczęło się
lepiej czuć od kiedy zaczęliśmy odkurzać tym odkurzaczem. Fakt, że teraz
kupiłbym inny model tzn. Premium z filtrem wodnym ale w postaci separatora,
albo jeszcze nowszy - IGEA Compact. Ten mój kosztował w promocji w Selgros
Cash & Carry 1467 PLN razem z el. turboszczotką. Premium kosztował wtedy ok.
1170, ale nie ma możliwości prania. Ale od roku prałem dywany TYLKO RAZ.
Więc teraz bym już nie przepłacał.
A ten Premium, to jest maszynka, która działa dokładnie tak jak słynny
Rainbow za ponad 8000 PLN, a kosztuje poniżej 1500 PLN teraz (np. w Auchan)

Sporo o rodzajach filtrów i o tych odkurzaczach dowiesz się na stronie
www.wirexim.com.pl

Pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2002-01-04 15:25:16

Od: "Julita Milcarz" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kumpel uzywal wodnika zelmera. Dal sobie spokoj bo stwierdzil, ze za duzy
> klopot z obsluga (wymiana wody, mycie zbiornika).

Nowsze modele maja tez opcje odkurzania z uzyciem zwyklych papierowych
workow.
Ale filtr wodny w Wodniku to akurat jest filtr wodny.
Nie kazdy odkurzacz, do ktorego wlewa sie wode, ma prawdziwy filtr wodny.

Pozdrawiam
Julita

jak zlokalizować rurki?
Czym umyc sciany przed kladzeniem gladzi gipsowej?
Grzejnik w łazience
Fronty szafek - co polecacie
Lodówka Gorenje (agregat)