odliczenia

1. Data: 2002-03-01 16:26:29

Temat: odliczenia
Od: "NeoN" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile niepelnosprawny moze sobie odliczyc?
troche o tym na http://samisobie.clan.pl/~radiol , w artykule
"Niepelnosprawny moze wiecej"

pozdro.
W.

2. Data: 2002-03-01 19:21:35

Temat: Re: odliczenia
Od: "Tomek-Tw." <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NeoN" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
> Ile niepelnosprawny moze sobie odliczyc?
> troche o tym na http://samisobie.clan.pl/~radiol , w artykule
> "Niepelnosprawny moze wiecej"

Czy w takim razie Inwalida I grupy (na wozku only) moze odpisac podatku
pralke automatyczna kupiona na siebie w ramach ulgi rehabilitacyjnej?
Czy jakies kruczki i rozporzdzenia temu zaprzeczaja i skarbowka sie
przyczepi?

Tomek-Tw.
e-mail: t...@b...pl; t...@p...fm
icq: 62660490; gg: 81195

3. Data: 2002-03-04 09:19:12

Od: "BogdanG" <g...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile niepelnosprawny moze sobie odliczyc?
> troche o tym na http://samisobie.clan.pl/~radiol , w artykule
> "Niepelnosprawny moze wiecej"
>
> pozdro.
> W.
Czy w takim razie osoba niepełnosprawna ruchowo (I gr.) może odliczyć
dostosowanie łazienki do potrzeb osoby niepełnosprawnej dwa razy?
( w ramach ulgi budowlano-remontowej i ulgi rehabilitacyjnej :), za bardzo
nie chce mi się w to wierzyć ale może)

4. Data: 2002-03-13 21:47:09

Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dostosowanie łazienki do potrzeb osoby niepełnosprawnej dwa razy?
> ( w ramach ulgi budowlano-remontowej i ulgi rehabilitacyjnej :), za bardzo

Witam
Moze odliczyc tylko raz i jezeli dostala dofinansowanie z PFRONu -
to te odliczenie pomniejsza o te kwote dofinansowania
Pozdr. Piotr

5. Data: 2002-03-19 22:07:42

Od: "M@lwe" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wydaje misie, że najprosciej byloby odliczyc najpierw w ramach ulgi
remontowej czyli 19% wydatków, a to co powyzej kwoty mozliwej do odliczenia
, odliczac w ramach ulgi rehabilitacyjnej, bo czasem wydatki są tak duze, że
nie zmieszcza sie w limicie ulgi remontowej.
Malwa

Nudzi wam sie?
Badania niepełnosprawnych
ulga w abonamencie telefonicznym-czy to prawda ?
Napisy dla niesłyszących
Net z gniastka