odnawianie mebli

1. Data: 2007-03-22 10:01:12

Temat: odnawianie mebli
Od: "BoDro" <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam socjalistyczną ławę w naturalnej, ciemnej okleinie pokrytej lakierem.
Chciałem powierzchnię blatu nieco odnowić. Nie uśmiecha mi się zdzieranie
lakieru. Czy któraś z bejc do drewna - nitro, rozpuszczalnikowa czy
spirytusowa - jest w stanie związć się z powierzchnią lakierowaną?

--
Bogdan

2. Data: 2007-03-22 23:20:17

Temat: Re: odnawianie mebli
Od: "wmgdansk" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BoDro" <b...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lakieru. Czy któraś z bejc do drewna - nitro, rozpuszczalnikowa czy
> spirytusowa - jest w stanie związć się z powierzchnią lakierowaną?

Jak chcesz zrobić ładnie, to się nie leń i usuń starą powłokę.Kup środek do
zmiękczania farby a pójdzie jak z płatka.
Pozdrawiam i życzę przyjemnej pracy
Wikta

Węże vs. Rurki (przyłączeniowe) - co lepsze?
Czy mozna do zmywarki doprowadzic ciepla wode
Baterie Grohe Eurosmart - opinie właścicieli
dorowadzenie wody do zmywarki - jak lepiej
Plyta szklana gazowa pod zabudowe (matercook)