odnowienie mieszkania

1. Data: 2003-02-06 21:07:11

Temat: odnowienie mieszkania
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki problem. Mieszkamy w wynajetym mieszkaniu w starym budownictwie.
Mieszkanie ma 3 pokoje i jeden z nich (przechodni) jest jak dotad zupelnie
nie urzadzony. Chcielismy jakos doprowadzic go do stanu uzywalnosci ale
wazne zeby to bylo niewielkim kosztem. W mieszkaniu bedziemy mieszkac
jeszcze przynajmniej 2 lata wiec warto by bylo zadbac o te warunki a
jednoczesnie wydawac spore pieniadze na cos co nie bedzie nasze to troche
szkoda.
Chodzi mi glownie o podloge. W tym momencie jest tam mocno zniszczony
parkiet dodatkowo pochlapany farba . Nie ma (sa wyrwane ze sciany) listew
podlogowych a w rogu wogole brak parkietu i jest dziura glebokosci ok 40 cm
pod klepkami.
Zastanawiam sie jaki bylby najlepszy sposob na podloge w takim
pomieszczeniu. 1. myslalam o polozeniu wykladziny dywanowej (jest bardzo
tania i latwa w montazu) a pod ta dziure podlozeniu jakiejs plyty zeby
wyrownac. 2. Jak by to wygladalo z panelami? Moze jakies inne propozycje?
I jeszcze jedno ... w pokoju "mieszka" pies, pokoj jest duzy (ok 6mx5m).

Badzo dziekuje za kazda pomoc
Kropelka

1. Data: 2003-02-07 08:53:12

Temat: Re: odnowienie mieszkania
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka pisze:

> [...]
> I jeszcze jedno ... w pokoju "mieszka" pies, pokoj jest duzy (ok 6mx5m).

wykladzina, ale moze nie dywanowa a tzw "linoleum"? Przy podobnej cenie
do najtanszej wykladziny dywanowej powinno miec wieksza trwalosc a efekt
optyczny podobny do paneli (przy nieporownywalenie mniejszym nakladzie pracy).

1. Data: 2003-02-07 12:41:19

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tania i latwa w montazu) a pod ta dziure podlozeniu jakiejs plyty zeby
> wyrownac. 2. Jak by to wygladalo z panelami? Moze jakies inne propozycje?
Kropelko Moj Droga! :)))
Przy psie nie kładłabym wykładziny dywanowej, a panele takie naprawdę
odporne na zarysowania jego pazurami to już nie są najtańsze...
Za to ten pomysł z fajnym 'linoleum' jest znakomity - wiesz ile świetnych
wzorów teraz można kupić??? W poprzednim mieszkaniu miałam to w kuchni i w
łazienke, w szachownicę na przykład :)
Miłego układania Ci życzę! :)
Magda

1. Data: 2003-02-07 15:15:33

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Kropelko Moj Droga! :)))
Oj Madziu... ty tutaj:-)

> [...]
> wzorów teraz można kupić??? W poprzednim mieszkaniu miałam to w kuchni i w
A sa takie szerokie linolea????
I w jakiej cenie mniej wiecej jest metr (kwadratowy albo bierzacy)???
I jeszcze jedno... gdzie w Krakowie oplaca sie kupowac? Jak narazie takie
zakupy robilismy w castoramie glownie.

Kropelka

1. Data: 2003-02-10 11:26:34

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A sa takie szerokie linolea????
A najprzeróżniejsze...

> I w jakiej cenie mniej wiecej jest metr (kwadratowy albo bierzacy)???
Nie mam pojęcia... Swoje kupowałam w czasach kiedy o hipermarketach, tym
bardziej budowlanych, jeszcze nikt nie słyszał... ;)

> I jeszcze jedno... gdzie w Krakowie oplaca sie kupowac? Jak narazie takie
> zakupy robilismy w castoramie glownie.
Bo w Castoramie jest najtaniej, jeśli chodzi o te duże sklepy. Natomiast
wykładziny są jeszcze w Komforcie na Wadowickiej, i pewnie jeszcze w paru
miejscach, ale to byś musiała poszukać sobie jakoś gdziesik...
Do jutra ;)
Magda

Szafy Meble Kuchenne
Pomóżcie - szukam pracy chałupniczej