odp. swps

1. Data: 2002-01-23 16:38:15

Temat: odp. swps
Od: pa ola <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wazne czy rejkowski jest czy nie jest, wazne ze tworzyl ta szkole
ale i tak mi sie nie chce nikogo przekonywac,
bo nie mam po co! A co do podejmowania wyborów nie jest dziwnym, ze ci
co wybrali nauke w tej szkole i slono za nia placa, przewaznie beda
starali sie
sobie udowodnic ze ich wybor byl sluszny /w innym przypadku zal
podecyzyjny moglby byc przygniatajacy/. Wiecej obiktywizmu!

Erik z asertywnoscia nie mam zadnych problemow / i nie widze zwiazku/ a
tym bardziej z etyka. I czy wydaje ci sie ze zdobycie wyzszego
wyksztalcenia
zobowiazuje do podpisywania sie nazwiskiem, czy raczej uprawianie
konkretnej profesji? Moze psycholog powinien, a co z innymi wg.ciebie?
Moze masz
okreslone preferencje jak powinien podpisac sie np. geolog, lekarz czy
robotnik budowlany :)) ?

a jezeli reykowskiego uwazasz za typowego przedstawiciela owczesnego
pokolenia, to wybacz widze ze ty nie tylko masz problemy z etyka ale i
wlasna
moralnoscia!
polecam ci literature "III Rozbior Polski" (H).Pajak

Dzieki za gratulacje, swps skonczylam w tamtym roku, recenzetka mojej
pracy mag. byla prof. Skarzynska, ktora wyrazala wyrazy wspolczucia w
zwaiazku
z roznymi "potknieciami" szkoly.
Aha! mam nadzieje ze twoj egzamin mag. bedzie wygladal inaczej, ze nie
bedziesz musial sam sobie szukac recenzenta, umawiac sie na okreslony
termin z
przewodniczacym komisji, dopasowywac termin do trzech osob bioracych
udzial w obronie, ktorym trudno dopasowac okreslona godzine i ten sam
dzien.
Koooroooowoooooddd.

1. Data: 2002-01-25 19:07:03

Temat: Re: odp. swps
Od: "Cony" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "pa ola" <z...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> sobie udowodnic ze ich wybor byl sluszny /w innym przypadku zal
> podecyzyjny moglby byc przygniatajacy/. Wiecej obiktywizmu!

Tak kotku ;)) stramy sie zredukowac nasz dysonans ;)))
i troszeczke racjonalizujemy ;))))

a tak naprawde to mimo ze place za ta szkole kupe kasy, to jak by mi sie
nie podobala to bym to napisal
nie musze podnosic swojej samooceny jakimis glupimi wymowkami
jak popelniem blad to sie do niego przyznaje.... glownie po to zeby go nie
powtorzyc

> [...]
> wyksztalcenia
> zobowiazuje do podpisywania sie nazwiskiem, czy raczej uprawianie

to nie domnie ale....... ja wybralem psychologie bo mi sie podoba
i chcialem studiowac cos co lubie i mnie interesuje

a to ze bede sie mogl podpisac pozniej jako magazynier (mgr)
to tylko dodatek ;)) nie powiem ze mi na nim nie zalezy ale
wybieralem studia pod wzledem zainteresowan.
sam przedrostek srednio do mnie przemawia.

> [...]
> wlasna
> moralnoscia!
> polecam ci literature "III Rozbior Polski" (H).Pajak

jo jo ;)) Mowielem Ci Eryk ze sobie przechlapisz tymi kontaktami z lewica
;)))
kolezanka nie lubie czerwonych ludzi ;)

> [...]
> przewodniczacym komisji, dopasowywac termin do trzech osob bioracych
> udzial w obronie, ktorym trudno dopasowac okreslona godzine i ten sam

wiesz troche wyrozumialosci Pani mgr
to byl ich pierwszy raz
ciekawy jestem czy twoj tez byl taki idealny.......
i bez podkniec.

pozdro

--
"Ogranicza nas tylko nasza wyobraznia"