odprnosc

1. Data: 2006-05-27 12:47:04

Temat: odprnosc
Od: "piotr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów

Pisze w zwiazku z pewną dolegliwoscia jaka mnie ostatnio męczy , a wiec 3
razy w tym roku bylem juz na zwolnieu lekarskim. Lapie jakies infekcje
górnych dróg oddechowych, pierwszy raz byla w styczniu podczas tych mrozów
katar kaszel itp. nastepnie w marcu poszedlem na basen i zaraz po nim to
samo tyle ze gorączka jedno dniowa sie pojawila , (lekarz zapisal
antybiotyk ) wiec bralem , po tym antybiotyku zaczelo bolec mnie gardlo ale
jakos domowymi sposobami leczac minelo.
Teraz od kilku dni pojawilo mie sie kolejne przeziebienie katar kaszel i
jedno dniowa gorączka. Bylem u lekarza przepisal Bioparox.
Jezeli ktos ma podobne problemy to prosze o pomoc jak sobie poradzil z tymi
infekcjami.
11 kwietnia robilem sobie badania krwi z rozmazmem , OB i wszystko bylo ok.
Zrobili mi takze USG jamy brzusznej i tez ok . Przeswietlenie pluc RTG tez
ok
Przegrdoda nosowa Ok

Martwi mnie to i zaczynam caly czas myslec dlaczego tak sie dzieje

Pozdrawiam P