odstające uszy

1. Data: 2002-09-28 13:08:48

Temat: odstające uszy
Od: "Oli Olek Olo" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mam lekko odstające uszy, w jaki sposób je troche przypłaszczyć?

mam na myśli metody domowe, żadnych operacjii

pozdrawiam
O.

2. Data: 2002-09-28 17:47:37

Temat: Re: odstające uszy
Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oli Olek Olo" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> mam lekko odstające uszy, w jaki sposób je troche przypłaszczyć?
>
> mam na myśli metody domowe, żadnych operacjii
>
> pozdrawiam
> O.
Zapuść włosy.Nie ma innych metod
Gosia

ps: albo kropelka :\

3. Data: 2002-09-28 19:03:47

Od: "Ryszard" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oli Olek Olo" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
| mam lekko odstające uszy, w jaki sposób je troche przypłaszczyć?
|
| mam na myśli metody domowe, żadnych operacjii

Zaakceptuj siebie takim jaki jesteś.

Ryszard

4. Data: 2002-09-28 19:37:29

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam lekko odstające uszy, w jaki sposób je troche przypłaszczyć?
>
> mam na myśli metody domowe, żadnych operacjii

Uprawiaj zapasy (najlepiej intensywnie). Po jakimś czasie będziesz miał uszy
(małżowiny) płaskie jak naleśniki, choć nie wiem, czy dużo mniej
odstające...

Kupie ksiazke do anatomii ( suwornikow czy cos ) 1 rok medycyny !! PILNE !!
Skóra głowy
Testy na medycynę
Swędzenie i pieczenie w intymnych miejscach.
Kupie czaszke, pilne !!!