odwolanie-opinia bieglych

1. Data: 2003-12-28 11:17:39

Temat: odwolanie-opinia bieglych
Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Maz wlasnie dostal z sadu opinie bieglych, ktora zdecydowanie podwaza
stanowisko ZUS-u i twierdzi, iz maz powinien juz od trzech lat dostawac
"calkowita niezdolnosc do pracy".
On jednak odwolal sie dopiero w 2003 roku. Przed kilkoma dniami przyszla
decyzja ZUS-u na nastepny rok, gdzie dalej ma czesciowa niezdolnosc.
Biegli natomiast uznali, iz maz do 2006 roku winien byc uznany za calkowicie
niezdolnego. Rozprawa wyznaczona na luty, a ja jestem ciekawa, jaka bedzie
ostateczna decyzja.
Odwolalismy sie znowu.

Czy Ktos z Was mial podobne doswiadczenie i moze podzielic sie z nami?

Pozdrawiam juz prawie Noworocznie! :-)

M. Nowak