odzywki i balsamy do wlosow

1. Data: 2002-09-25 15:34:03

Temat: odzywki i balsamy do wlosow
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie w sprawie odzywek do wlosow i balsamow. Czytalam dzis JESTEM i
dowiedzialam sie, że balsam jest to lekki preparat, bez specjalnych
wlasciwosci regeneracyjnych, a ma ulatwiac rozczesywanie i wygladzac wlosy.
Natomiast odzywki, stosuje sie rzadziej, bo silnie odzywiaja i nawilzaja
wlsoy.

Potem wpadla mi w rece ulotka SVR i stoi tam napisane, ze maja w ofercie
balsam PROVEGOL i regeneruje on wlosy, odzywia.

Jak to jest z balsamami i odzywkami? Rzeczywiscie balsam mozna stosowac po
kazdym myciu a odzywke rzadziej?

Anetta

1. Data: 2002-09-26 09:06:27

Temat: Re: odzywki i balsamy do wlosow
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Potem wpadla mi w rece ulotka SVR i stoi tam napisane, ze maja w ofercie
> balsam PROVEGOL i regeneruje on wlosy, odzywia.

Mam swietna rade - nie trzeba ufac gazetom.
Juz kilka razy, nawet w Twoim Stylu przeczytalam takie madrosci, ze mnie
rozbolaly zeby.

Kaska

nosicie jeszcze ponczochy?
farbowanie wlosow