oferta

1. Data: 2004-04-29 18:21:08

Temat: oferta
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W koncu udalo mi sie przeslac swoja oferte paru osobom .Chyba juz
nauczylem sie to robic. Dziekuje wszystkim ktorzy mi tlumaczyli jak sie
zato brac.Kto jest zainteresowany ,moge mu wyslac.Wyglada dosc prymitywnie
chwalic sie nie mam czym,to moje pierwsze samodzielne pisanie.Mirzan

2. Data: 2004-04-29 18:38:01

Temat: Re: oferta
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prymitywnie
> chwalic sie nie mam czym,to moje pierwsze samodzielne pisanie.Mirzan

Ja bym poprosila :-)
Magda

3. Data: 2004-04-29 18:49:17

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> prymitywnie

> Ja bym poprosila :-)
> Magda

Napisz na lilium bo chyba zle wpisuje Twoj adres,M.

4. Data: 2004-04-29 19:40:08

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prymitywnie
> chwalic sie nie mam czym,to moje pierwsze samodzielne pisanie.Mirzan

Wogóle mirzanowi nie wierzcie. Ma się czym chwalić - naprawdę.

Pozdrawiam poznawszy ofertę
skryba

5. Data: 2004-04-29 20:43:47

Od: "Halina" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

> Napisz na lilium bo chyba zle wpisuje Twoj adres,M.

Ja tez poprosze :)

6. Data: 2004-04-30 05:42:22

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Kilka roslinek bardzo mi sie spodobalo :-) Mozna miec pytania?
Magda

7. Data: 2004-04-30 05:47:07

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> sie
>

> Kilka roslinek bardzo mi sie spodobalo :-) Mozna miec pytania?
> Magda

Chetnie odpowiem jak bede wiedzial.Bo jak widzisz mam wiecej pytan niz
odpowiedzi.Mirzan
Ale teraz pedze w pole...

8. Data: 2004-04-30 07:15:25

Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zato brac.Kto jest zainteresowany ,moge mu wyslac.Wyglada dosc prymitywnie
> chwalic sie nie mam czym,to moje pierwsze samodzielne pisanie.Mirzan

Zielka

9. Data: 2004-04-30 08:31:50

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W koncu udalo mi sie przeslac swoja oferte paru osobom .(..)

Poproszę o przesłanie mi tej nowej oferty.

Z pozdrowieniami, Maria

Allium senescens
Phyllitis scolopendrium
Kiermasz w Ogrodzie Botanicznym w Powsinie
Bin Laden Captured - photos and video
odmlodzenie jalowca